Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.06.13. 22:10

Én vagyok a soros! :)

Csak vicc! :)

Kezdem a tegnappal mert ma még NEM szeretkeztünk!! Remélem hamar vége lesz a meccsnek és jól meg leszek dugva! :) Bár már bennem is motoszkál egy citromos sör. Wills már írt elvileg a délelőtti szexről (Orgazmus #1) Tehát tegnap szerintem olyan 7 óra körül értünk át Willshez. Vacsoráztunk, miközben mosogattam mondta mutassam meg a puncim és Ő is megmutatja a kukiját. Így lett, majd bedugta a lábam közé és elbohóckodtunk így egy darabig. Mivel nálam rend a lelke mindennek, elmosogattam és rendbe szedtem a konyhát. Mikor átmentem a szobába Wills az ágyról nézte a tv-t, de ki lett kapcsolva. Arra nem emlékszem, hogy én kértem-e meg rá, vagy magától volt-e ilyen édes, de nem volt tv. Engem bevallom szörnyen idegesít, főleg, hogy nála csak néhány csatorna fogható és az is zizisen!! Ez nálam már a "több, mint idegesítő" kategória főleg, hogy csak tematikus csatornákat nézek. Gondoltam rá fér egy kis kényeztetés ezért javasoltam vegye le a ruháit, feküdjön a hasára és én megmasszírozom. Mondta, jobb szeretné ha a hátán feküdne, de megnyugtattam, hogy majd arra is sor kerül. Így egy kis természetes testápoló kíséretében elkezdtem kényeztetni.

sensual-massage.jpg

Végig masszíroztam az egész hátát, fenekét, lábait és talpát, majd megfordítottam. Közben az alsónadrág is lekerült. Nem tudom én valahogy az elején is annyira erotikusnak találtam az egész szituációt, hogy teljesen felizgultam, főleg amikor megfordítottam és szemből is láttam a teljesen meztelen testét. Végig azon gondolkodtam, hogy meddig kínozom Őt (Vagy inkább magamat?) amíg bekapom végre a farkát. Hát nem kellett hozzá sok idő. Elkezdtem szopni, először csak szépen lassan. Nyalogattam a makkját és fokozatosan egyre mélyebbre kaptam be a merevedő péniszét!! (vicces szó, mi? :) ) Meg merem kockáztatni, hogy volt az a pillanat, amikor én élveztem jobban. Aztán egyre intenzívebben szoptam, meg is dicsért, hogy jól csinálom, ami nagyon kellett, mert azért néha bizonytalan vagyok. Mert az egy dolog, hogy áll a farka, de mi van ha azon gondolkodik közben, hogy "úristen hagyja már abba" stb. Hamar a számba élvezett. Utána még csókolgattam és nyalogattam, javasoltam, hogy fürödjünk le, utána folytatjuk. Azonban Wills mondta, hogy Ő most akar megdugni. Ó, mondom annál jobb!! :) Meglepődött, milyen nedves voltam...ha tudná már mennyire kívántam...Elkezdtük misszionárius pózban. Tudom ez néha olyan gázul hangzik, de én nagyon szeretem, meg ilyenkor mindig a lábam fel van húzva és egyebek, úgyhogy ez nem a klasszikus felállás. Meg nem félek attól, hogy az a pár leszünk, akik csak ebben a pózban szeretkeznek, úgyhogy ezennel hivatalosan is felmentem magam a bűntudat alól. Nagyon élveztem, elég szenvedélyes volt. Wills mindig mondja, hogy szóljak közben hogyan jó nekem. Hát most megtettem: "Legyél durva" és hopp, abban a pillanatban ment el. Én úgy szégyelltem magam, mert én úgy tekintek az aktusokra, hogy én így is úgyis nagyon élvezem, de számára ez presztízs kérdés, hogy én legalább egyszer elmenjek. De nem volt gond, folytattuk (Orgazmus #3 - ha valaki elvesztette volna a számolást). Nem sokkal később egy hatalmasat élveztem. Közölte, hogy Ő azért még megdugna engem hátulról is. Na az volt ám az igazi menet. Ilyenkor szinte öntudatlan állapotban vagyok már, annyira jól esik, amikor agresszíven úgy igazán megdug hátulról és csak úgy sikítozok a párnába (fájt is reggel a torkom...). Hatalmasat élvezett belém.

tumblr_lu5p0zA1IJ1qkb2g0o1_r1_500_large.jpg

Egymás mellett pihegve beszélgettünk az élet nagy dolgairól. Kiderült, hogy én "férfias-nő" vagyok a szex terén...mert nekem is ugyanolyan fontos a szex, mint a férfiaknak és nem szopatok senkit fölöslegesen ezzel, meg amúgy sem kötöm különböző feltételekhez. Mondjuk nagyon meg van a véleményem azokról a nő társaimról, akik, mint egy szívesség kezelik a dugást és teljesen bekorlátozzák párjaikat. A helyükben örülnék, hogy a pasim még meg akar dugni minden este és meg kíván és rám vágyik nem másokra, mintsem feltételekhez és különböző dolgokhoz, vagy alkalmakhoz kössem az együttléteket. Néha meg tudom érteni miért csalják meg a férfiak a nőket. Az eseményekhez visszatérve...ugye még mind a ketten meztelenül feküdtünk, és mondta Wills, hogy nem tud betelni velem és szeretkezzünk! Muzsika füleimnek! :) Úgyhogy neki jó volt ötödjére aznap! "Nagy volt az öröm!", hogy a szavaival éljek.

Remélem holnap is lesz miről beszámolni.

 

Xoxo,

Kate

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr614586712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása