Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.05.25. 13:14

Imádom, ahogy megkíván...

Tegnap este a pufók szeretkezés után, mentem fürödni és közben még tébláboltam a szobában. Mentem volna be már vissza a fürdőszobába, amikor Wills mondta, hogy "Zárd el a vizet, és gyere csak ide!". Én követtem az utasításokat, oda mentem hozzá és ráfeküdtem, mert háton fekve nézte a tv-t. Közölte, hogy megkívánt újra és meg akar baszni. Hát lehet ilyennek nemet mondani? :)  Elkezdtünk mozogni egymáson és be tettettük,  hogy én voltam felül, de mondta, hogy úgy akarja csinálni, hogy én térdelek az ágyon Ő meg az ágy mellett áll. Ez gyakorlatilag a kutya póz egy változata...szerintem...bár nem vagyok nagy "expert" a szexpózok nevében.

Így kezdtük el csinálni. Ezt a pózt mindketten nagyon szeretjük, olyan állatias szerintem. Ilyenkor jó nagyokat tud csapni a fenekemre és a hajamat is rendesen meghúzza, arról nem beszélve, hogy milyen mélyre hatol a farkával. Ő azért szereti, mert látja, ahogyan a farka ki-be járkál bennem és elvileg hátulról a látványom is felizgatja. Így szeretkeztünk...hatalmasakat nyögtem! Az ablak még mindig tárva-nyitva volt...de egyre kevésbé érdekel. Wills hatalmasat élvezett belém.

Reggel olyan 9 körül ébredeztünk és még egymáshoz bújtunk utána. Nem kellett sok, hogy megkívánjuk egymást, és ösztönösen kezdtünk el mozogni, testünket egyre jobban egymáshoz dörzsölve. Wills kinyalt, mert nem voltam elég tág és nedves és hopp, már bennem is volt. :)Az ágyon elég sokat forgolódtunk miközben szeretkeztünk. Végig Ő volt felül és nagyon sokszor néztük egymást. Imádom Őt nézni szex közben...bár a legtöbbször elég pókerarccal csinálja...Én meg, mivel elég szenvedélyes típus vagyok...persze folyamatosan reagálok minden egyes mozdulatra...bele sem merek gondolni, milyen borzasztó fejeket vághatok... :D

Wills szólt, hogy helyezkedjek úgy, hogy minél mélyebben legyen bennem, úgyhogy megemeltem jobban a csipőmet. Közben kitaláltam, hogyha egy párnát teszünk a fenekem alá, ami jobban megemel, akkor még mélyebbre mehet. Így is lett. Reggelhez képest elég hangos voltam és Wills hatalmasat élvezett belém. Elment fürödni, amikor visszajött rám feküdt és én újra nagyon megkívántam. Bár mondta, hogy nagyon fájt neki fürdés közben ott lent, ezért nem számítottam sokra. Ő azonban "kompenzáció"-ként kinyalt...de hogy! :) ujjazással kezdte, miközben nyalta a csiklómat és még a mellbimbóm is izgatta...ilyen jól még senki nem nyalt. Nem kellett sok, hogy egy hatalmasat élvezzek!! :)

Ez a nap is jól indult! Most pedig vissza a tanuláshoz!

További kellemes napot Nektek!


Bisous,

Kate

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr204545657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása