Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.05.10. 13:42

Visszatértünk!

Sok idő telt el az utolsó poszt óta. Távol voltunk, de nem tétlenkedtünk, valahol nyolcvan körül tart a számláló. A kimaradt szeretkezéseket nem fogom tudni leírni egytől-egyig, de próbálom összefoglalni.

Az elmúlt hét nagyobb részét egy hotelben töltöttük. A szobák falai vékonyak voltak, mi pedig hangosak. Az első két nap ez nem jelentett problémát, mert üresek voltak a környező szobák, de a rákövetkező három napra 14-15 éves fiúk költöztek be. Amikor dugtunk, mindig a szoba előtt szaladgáltak, vagy hallgatóztak. Én ilyenkor még intenzívebben dugtam Katet, hogy még hangosabban nyögjön :D. Anyuékat otthon biztosan nem hallják, ők meg még nem csinálják, úgyhogy valószínűleg jót poénkodtak rajta. Nagyon jókat basztunk, tényleg. Egészen extrém dolgok is összejöttek a fürdőkádban, a mosdókagylón, az ablakban és mindenütt. Ráélveztem Kate arcára és a hajára a hajmosós nap előtti éjszaka, ami számomra mindig különleges alkalom. Előtte közben és utána pezsgőztünk, szóval tényleg jó hangulatban teltek a napok.

Az a jó külföldön, hogy bárhol bármiről lehet beszélni, senki nem fogja érteni, csak ha véletlenül magyar turistákba botlik az ember. Gátlástalanul megtárgyaltunk mindent a buszon, a vonaton, a múzeumokban, az üzletekben.

A hét elején jöttünk vissza, de sok dolgunk volt, ezért csak most láttam neki az írásnak. Nálam voltunk együtt többször. A koreográfia első része a nyalás mostanában, mert úgy veszi legkevésbé igénybe a farkamat a használat, ha igazán nagyon lucskos a punci, de ha nem sikerül a szokványos módon csúcsra juttatni Katet, a végén akkor is így szoktuk befejezni.

Tegnap este nem terveztünk be közös programot a sok tanulnivaló miatt, mégis elmentünk iszogatni hét óra magasságában. Kate mondta, hogy már nyolckor a buszon szeretne ülni, úton hazafelé. Amit kikértünk, gyorsan megittuk, mert kitaláltuk, hogy ivás helyett jobb szeretkezni, ezért felmegyünk hozzám. Az úton nagyon kacérkodott az Asszony, mutogatta magát nekem, amikor senki sem figyelt, pedig sokan voltak körülöttünk. Amikor hazaértünk, vadul egymásnak estünk. Nekem kétszer is jó volt, majd kinyaltam Katet. Nem tudom más hogy van ezzel, de szerintem az a normális, ha egy férfi valamennyire undorodik a saját gecijétől, máséról meg nem is beszélve. Ha én elmegyek, mindig tisztára törlöm Kate csiklóját, hogy a számmal semmiképpen ne érintkezzen a cucc nyalás közben. Elég hangosan jó is lett Neki, aztán még összebújtunk egy kicsit. Már negyed kilenc volt. Ahogy feküdtünk egymás karjaiban, megint izgalomba jöttünk. Kérdezte Kate, hogy megtaláltam-e a G pontját, erre én mondtam, hogy csak sejtem, hogy hol van. Nagyjából az ujjam hegyénél, ha a középső ujjamat a második ujjpercig feldugom, a has felőli oldalon. Ebből arra a következtetésre jutott, hogy akkor egy egészen kis fasszal is ki lehet elégíteni. Kérdeztem, hogy akkor hogy lehet az, hogy mindig arra vágyik mielőtt elmegy, hogy még mélyebbre nyomjam a farkam. Addig szoktam nyomni, amíg tudom. Ekkora és kész. Lehet, hogy egy nagyobbal még jobb lenne. De megnyugtatott, hogy ha akarom tudom elég mélyre nyomni és azt nagyon élvezi, meg ha nem finomkodok, hanem erősen baszom. Ezután ragadott el újra a hév és megint a combjai közé feküdtem. Jó mélyen nyomtam neki, nagyokat nyögött. Másodjára Ő már nem szokott elmenni, nekem viszont harmadjára is jó volt.

 

Aztán felöltöztünk és elkísértem Katet egy darabig hazafelé.

Ma reggel megint átjött hozzám, egy rövid menetet sikerült összehozni. Még nagyon álmos voltam, egy rövid kutya póz után elmentem. Aztán aludtunk. Majd este megkapja a magáét!

 

Remélem Ti jókat kúrtatok, üdv,

W.

Címkék:szex pisi pezsgő 300 dugás haj nyalás hangos Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr364500313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása