Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.22. 23:19

Még nincs vége a mai napnak

Reggel kettő is volt. Tegnap direkt megkértem, ne mosson hajat. Három napja mosott utoljára, nem kell igénytelenségre gondolni, de engem valamiért felizgat az illata. Rá is akartam verni. Hason feküdt még mellettem, félig talán aludt is. Lehúztam róla a takarót és ráfeküdtem, a farkam a seggének dörzsöltem, ez mindkettőnket felizgatott. Gyorsan lekerült a bugyi és az alsógatya, már tettem is be neki a dákómat. Gyorsan közeledett a tűzijáték, ezért kihúztam, és feljebb húzódtam és jól beterítettem a haját. Utána visszaraktam a puncijába, de ez már nem volt az igazi, nem volt elég kemény a farkam. Eltelt öt perc, és ismét egymás lába között matattunk. Magamra ültettem, és meglovagolt. Néha ráhajolt a mellkasomra, én pedig magamhoz szorítottam. Sokáig voltunk így, de éreztem, hogy ebből így nem lesz semmi, talán már Kate is fárad. Egy ügyes mozdulattal átfordultunk, most már Ő volt alul, én pedig a combjai közt feküdtem. Ebben a hagyományos felállásban, egymást ölelve sikerült csúcsra juttatnom. Elmondta, hogy azt szereti, ha én dolgozom meg azért, hogy neki jó legyen. Ha én csak feküdnék, Ő rám ülne, akkor is el tudna jutni a csúcsra, de az nem lenne különb, mintha egy dildót használna. Tényleg, mintha nagyobbat élvezne, ha én vagyok az aktívabb...

Ha befejeztem a posztot, nekiállunk szeretkezni, ezt holnap olvashatjátok Kate tollából.

Arról beszéltünk még az este folyamán, hogy mi a "kúrós zene". Erre mindketten azt mondtuk, hogy ez az. Ti mire szerettek baszni?

 

Címkék:zene szex 300 will haj Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr774467465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása