Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.20. 12:22

Nagy a lemaradásunk

Nem kell aggódni, nem a tervhez képest nagy a lemaradás, annyit dugtunk az elmúlt héten, mint a nyulak, de például a múlt hét szombat esti akciót csak most osztom meg Veletek. Már félig a feledés homályába merült az eset... Szombat este egy kirándulás után jóleső fáradtsággal tértünk nyugovóra. A fáradtság ellenére mindkettőnkben megvolt a vágy. Pihentetésképpen egy kis kifli-nagy kifli pozícióban helyezkedtünk el, én hátulról hatoltam Kate nedves puncijába. Szeretem látni ahogy a kerek feneke között eltűnik a farkam. Végül ez nem volt elég intenzív, ezért misszionáriusban folytattuk. Kate hangosan ment el, én pedig diszkréten. A többire nem emlékszem. Másnap sem emlékeztem, mert már csak félálomban válaszolgattam Kate-nek. Lassan pótoljuk a kimaradt epizódokat, de most kicsit besűrűsödtek a dolgaink, kevésbé érünk rá. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr514462834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása