Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.18. 18:05

Fáradtság

Tegnap este elég későn értünk haza, mert volt pár dolgom, amiben Wills is segített. Utána elment vásárolni, ameddig én lefürödtem, de az idő csak múlt. Meg is kellett ágyazni és ő is fürdött...eközben elszenderedtem picit, de persze mire visszaért a nyüzsgés-mozgásban én is felébredtem. Elkezdtem szopni... Nagyon szeretem a számba venni a farkát, imádom, ahogy érzem, hogyan élvezi a szám kényeztetését. Többször fel akart húzni, hogy csináljuk, de mondtam, hogy nem, dőljön hátra és inkább élvezze. Ehhez azért ragaszkodtam, mert elmesélte, hogy nem sok lány van, aki jól csinálja és én állítólag jól csinálom, akkor használjuk ki! Arról nem beszélve, hogy ez engem felizgat. Amikor másodjára szólt, hogy hagyjam abba, mert nem így akar elmenni, fölé emelkedtem. Ki akart nyalni, de mondtam, hogy most ne, mert szeretnék valamit kipróbálni…ez konkrétan az volt, hogy előjáték nélkül, hogy tudok rá ülni…mivel éreztem, hogy szopás közben nagyon felizgultam úgy gondoltam ez könnyen megoldható lesz. Így is lett! El kezdtem lovagolni rajta, amit mindketten nagyon élveztünk, alig bírtunk betelni egymással, mert már régóta nem voltunk együtt. Ő ment el hamarabb.

alex-gregory-can-we-role-play-a-couple-who-are-too-tired-to-have-sex-new-yorker-cartoon.jpg(Remélem ilyen velünk sosem történik majd... Nekem erről az a véleményem, hogy nagyon ritka az, hogy valaki olyan fáradt, hogy ehhez ne legyen ereje...általában, inkább részeg és fáradt, más kifogás nincs)

Utána pihegtünk egymáson. Fel akartam venni a pólómat, hogy akkor alváshoz készülődjek, amikor mielőtt a felső rá került volna a mellemre a szájába vette a mellbimbómat és elkezdte nyalogatni, de több percen keresztül. Ez engem mérhetetlen módon felizgatott, annyira lucskos lettem, hogy szavak nincsenek rá. Belém rakta jó mélyen a lompost és misszionárius pózban kezdett engem dugni, hogy közben fogta a lábam és az ágy és a fal sarkához nyomott közben. Azért is imádom, amikor Ő van felül, mert ilyenkor belé tudok „kapaszkodni”. Érzem a fenekét, karmolom a hátát, és az izmos karjai között vagyok. Már ez így mind tömör gyönyör, az altájamnál érzett gyönyörről nem beszélve. Most is szólt, hogy mondjam nekem, hogy jó, de erre mindig csak azt tudom mondani, hogy mélyebben. Nem kellett sok, hogy egy hatalmasat élvezzek, utána szinte rögtön ő is elment.

Imádom Willsel szeretkezni! Azt vettem észre magamon, hogy imádom mindenhogyan, ahogy dug. Viszont a csúcs felé jobban szeretem, amikor nem húzza ki teljesen, hanem milyen mélyebben tolja belém. Meg érdekes felfedezés volt egymásról az is, hogy Ő, amikor elmegy megáll a mozgásban, mert érzékenyebb lesz ilyenkor, és így élvez a legnagyobbat. Nekem, akkor a legjobb, amikor minél intenzívebb és annál nagyobbat élvezek, minél intenzívebben mozog bennem a csúcs közelében és közben.

Ennyire még senkivel nem volt jó! Minden vágyam, fantáziám kielégíti. Elképesztően szerencsésnek tartom magam, hogy egy ilyen pasira találtam (nem csak a szex miatt, mert tegnap már meg lettem vádolva azzal, hogy én csak a farkat látom benne – ezt persze csak viccből jegyezte meg nekem) testileg és lelkileg. Ennyire boldog és kielégített senkivel nem voltam. 

Mindenkinek kívánom, hogy találja meg a hozzá ennyire passzoló párt!

Kate

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr314459411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása