Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.11. 21:07

Jó reggel

Ma reggel Wills órája fél8-ra, az enyém 8-ra volt beállítva. Mivel éjszaka sikerült viszonylag "időben" lefeküdni aludni, nem úgy, mint általában, nem volt olyan szörnyű a reggeli ébredés... Mivel Wills farka minden reggel áll, megint nagyjából a bugyimba vezetett az első mozdulata. Mint már írta, nekem épp megvan és egy tamponnal aludtam, ezért egyszerűbbnek tartottam így korán reggel valamilyen más, alternatív megoldást. Így javasoltam, hogy a két mellem közé verje. Szerintem nincsenek nagy melleim, de mondjuk egy fasz épp elég kellemesen elfér köztük, volt már olyan, hogy így csináltuk máskor is. Ebben is maradtunk...kb. fél úton, mikor rádöbbentem, hogy ez nem 3 perc lesz, már megbántam...annyira felizgatott a látvány és az egész szituáció...Wills elment, én meg bűnbánattal feküdtem tovább az ágyba. Ezt persze megosztottam vele is, miközben fürdött. Mikor visszajött (már negyed9 volt - neki 8, kor nekem fél9 kor kellett volna elindulnom...) egyből az ágyhoz jött és elkezdett csókolgatni, és mondta, hogy menjek intézzem el magam és vár vissza...úgyhogy így is lett. Én voltam felül...mondta, hogy csak arra koncentráljak, hogy elélvezzek (mintha az olyan könnyű lenne)...és élveztem, de a fejem tele volt gondolattal...már rég el kellett volna indulni...iszonyatosan el fogunk késni...én még le sem zuhanyoztam...szóval elég nehéz volt kikapcsolni, annak ellenére, hogy imádom meglovagolni.

 

Mondtam, hogy forduljunk át a kedvenc pózomban...ezt még jobban élveztem,de eléggé rástresszeltem arra, hogy nekem itt muszáj elmennem...és minél hamarabb történik meg, annál hamarabb indulhatunk és kevésbé lesz gáz...már a csiklómat a kezével izgatta és nagyon közel jártam...de még így sem sikerült. Mondtam Willsnek, hogy ha Ő el tud élvezni, akkor legyen így. Kihúzta a farkát és látta, hogy egyáltalán nem véres...meg is jegyezte viccesen, hogy biztos "elrontottunk valamit"...:) és elkezdett nyalni...hát nem kellett sok és már ott is voltam. Ő utána visszarakta és szinte azonnal elment. Utána nagy kapkodva sikerült elkészülni és elindulni. Ma itthon vagyok, de már nagyon kívánom megint...testileg és lelkileg...de rögtön itt a holnap!! 

Kate

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr254386757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása