Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.08. 23:33

Az orgazmus

Csütörtök reggel elég fejfájósan ébredtem. Kicsit másnapos voltam az előző esti ivástól. Szeretkeztünk, mint ezt Wills-től már olvashattátok. Utána hazamentem. Otthon fürdés és borotválkozás közben láttam, hogy az előző éjjeli szabad szeretkezés mennyi sérülést okozott. Mindkét térdem egy ponton picit bedagadt és fájt, a sípcsontomon horzsolás volt, a mellkasom, ahol szerintem a padba ütöttem nyomásra szintén nagyon érzékeny volt. Ez mind nem számított, hiszen egy nagyon kellemes emléket idézett elő bennem, és büszkén viseltem lila foltjaimat.

Délután átmentem hozzá, amikor bevettem egy fejfájás csillapítót, mert annyira fájt már a fejem. Nekem estére programom volt szervezve, úgyhogy mire az ágyba értünk nem volt sok időnk, hogy el ne késsek, beállítottam a telefonomon az ébresztő órát az időpontra, amikor el kell kezdenem készülődni. Sok féle pózban csináltuk délutáni szeretkezéshez képest és a kedvencem volt soron, amikor ő az oldalán fekszik felém fordulva, én pedig a hátamon és a lábaink keresztezik egymást. Ez az egyik póz, amiből könnyen elmegyek. Ezt a pózt azért is szeretem, mert egész közel tudunk egymáshoz bújni közben és ez intimebbé teszi az egész szeretkezést. Mikor már nagyon közel voltam a csúcshoz megszólalt az ébresztő óra…valami förtelmesen hangos, rettenetes hangon. Mivel nem volt karnyújtásnyi távolságra nem álltunk fel kinyomni, reméltem egy idő után elhallgat. Nem így lett…minden egyes csörgés csak nehezítette, hogy kikapcsoljak és csak jobban fájt a fejem. Szerencsére ő el tudott menni, az ébresztő pedig új hangot, és hangerőt kapott.

Kettőnk közül én vagyok az érzelmileg csapongó, szenvedélyes típus, ő pedig a mindig megfontolt, inkább visszafogottabb személyiség. Nekem ez tetszik, mert a nyugalmával mindig visszafog az ilyen hisztijeimben, érzelmi kitöréseimben és sokkal jobb ember vagyok emiatt, ami csak miatta van. Ez a tulajdonság ugyanakkor nem mindig előnyös, mert nem látom sokszor szex közben, hogy mennyire élvezi és mikor megy el. Ha nem érzem vagy hallom, akkor nem tudom…és sokszor amikor érzem, hogy én már nem fogok tudni elmenni azon izgulok, hogy ő miért ment még mindig el…és hogy mit csinálhatok ennyire rosszul. Ilyenkor pedig szinte mindig kiderül, hogy ő már elment, csak nem akarta, hogy rám ez valamilyen hatással legyen. Úgyhogy most a képességeimet próbálom tökéletesíteni arra, hogy a legapróbb jeleket is észrevegyem.

Péntek reggel ismét szeretkeztünk, de be kell valljam őszintén nem emlékszem mi volt pontosan...a reggeli dugások még mindig valamilyen szinten félálomban történnek, meg még nem vagyunk teljesen magunknál, úgyhogy ezer boccs.

Péntek este szórakozni mentünk. Mikor átértünk hozzá, Wills neki állt vacsit főzni, még én készülődtem…Szerintem hűvös volt kint, és fenntartásaim voltak a hellyel szemben is ahova készültünk, lebeszéltem magam a farmer-póló kombóról, ami persze a platform magassarkúmmal is jól nézett volna ki, de minél csinosabb szerettem volna lenni, úgyhogy egy csipe harisnyát és egy testhezálló, kissé kivágott és viszonylag rövid ruhát vettem fel.  Amikor már felöltöztem felizgattam annyira, hogy megkívánja a szexet, de mivel érzékenyebb volt még a farka megegyeztünk, hogy akkor elindulunk. Két helyen ittunk, aztán rájöttünk a tökéletes megoldásra, ami még a vacsi vásárlásánál szembe tűnt, hogy ha veszünk óvszert, akkor az megvédi Wills-t a „sérülésektől” és akkor a nagy igénybe vétel után vagy ellenére sem fog neki kidörzsölődni. Úgyhogy a benzinkúthoz vezetett az első utunk az igazi party előtt gumi vásárlás céljából. Wills a kezembe nyomta a bankkártyáját, elmondta a PIN kódját, hogy akkor én menjek be egyedül… gondoltam magamban, hogy ez fantasztikus…így is elég kurvásan nézek ki, de hogy egyedül sétálok be egy benzinkútra egy csomag óvszerért egy bankkártyával, amin egy férfi neve szerepel… hát szerintem sokan nem kevertek volna össze egy hivatásossal… Annak ellenére, hogy kicsi volt a benzinkút sehogy sem találtam amit kerestem…úgyhogy elhatároztam, hogy megkérdezem a pénztáros csajt…de ekkor megjelent Wills…és elintézett mindent…az autós óvszert választotta…. :D minden alkalommal, amikor meglátom, a lélegzetem eláll, hogy ez az ÉN pasim!! Lepakoltunk nála, és átmentünk a legközelebbi szórakozóhelyre…persze már amikor a szobában voltunk aktuális lett volna egy menet, de megbeszéltük, hogy táncolunk, utána még itt az egész éjszaka erre. Nagyjából ¾ órát csöröghettünk…én már alatta úgy megkívántam, hogy éreztem, hogy tiszta lucskos a bugyim…és ez csak fokozódott dalról dalra, úgyhogy megbeszéltük, hogy akkor elindulunk…Wills benyúlt a ruhám alá és érezte, hogy a harisnyám is átnedvesedett annyira felizgultam. Alig vártam, hogy végre az ágyba kerüljünk…és alig telt el kis idő és már ott voltunk.


 

A gumi felhúzása elég nehézkesen ment (kicsit úgy éreztem magam, mint ez a csaj a képen...), mondtam is, hogy szerencse, hogy nem ettől függ, hogy terhes leszek-e, mert akkor bajban lennénk… és már bennem is volt. Az első pillanattól kezdve teljesen megszűnt körülöttem a világ, csak Ő volt és a szép, formás farka ami bennem volt és nem tudtam betelni, nem volt elég, még akartam. Csináltuk oldalról, hátulról, hogy ő volt felül…szólt, hogy mondjam, hogyan csinálja és én csak annyit tudtam mindig mondani, hogy mélyebben…azt éreztem, hogy egyre közelebb jutok a csúcsra…a hajamat is meg-meg húzta és a mellemet is izgatta, ami még jobban feltüzelt. Végül hatalmasat élveztem, mint még eddig szerintem sosem…beszélgetve, egymás karjaiban aludtunk el, szinte, mint mindig.

Ma szombat reggeli kelés a beállított ébresztő óra előtt történt kb. fél órával. Minden reggel mérhetetlen boldogság tölt el, amikor Wills mellett ébredek, ilyenkor rögtön odabújok hozzá. Nem sok idő telt el, hogy megint egymáséi legyünk… kis kifli—nagy kifli pózban kezdte a mellbimbóimat ingerelni…nekem az az egyik legjelentősebb erogén zónám, és ha ott izgatnak, szinte kivétel nélkül lucskos leszek elég rövid időn belül, de legalábbis nagyon kívánóssá válok. Ugyanebben a pózban szeretkeztünk végig, amíg Wills el nem ment. Imádom, ahogy megcsókolja a hátam, megfogja a combom és a melleim miközben magáévá tesz.

Érdekes módon azt vettem észre, hogy minden egyes szeretkezést egyre jobban élvezek, amiről nem hittem volna, hogy lehetséges…minél közelebb kerülünk egymáshoz annál jobb.

További kellemes Húsvétot, a fiúknak pedig jó locsolkodást!

Bisous,

Kate 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr374372263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása