Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.07.15. 19:01

160!! %frissítve%

Jó kis dugások vannak mögöttünk...:)

Egyre több az anál...én nagyon élvezem, mindig én kérem meg Willst, hogy csináljuk úgy. Iszonyat jó! közben tiszta lucsok leszek, mert elképesztően begerjeszt. Néha azt kívánom bárcsak két farka lenne, amit egyszerre tudna használni. Ma 4 volt...így az elmúlt 3 órában. Péntek óta nem láttuk egymást és én már nagyon kívántam. Tegnap bombáztam is smsekkel....hogy mennyire leszopnám és milyen jó lenne, ha így és így csinálnánk...Persze Ő épp vendégségbe volt ezért nem kaptam meg a várt válaszokat, de ez megbocsátható bűn. Épp fürdik Wills és még magamon érzem az illatát. Mámorító! Mostanában megbeszéljük, hogyan szeretkezünk...fantáziálgatunk róla és utána tényleg megcsináljuk. Ma a 3. menet után éreztem, hogy még mindig nagyon szexelhetnékem van. Elmeséltem neki, hogy milyen jó lenne állva csinálni, majd hátulról, hogy én hason fekszem és végül a popsimba. Szegénynek nagyon fájt a farka, úgyhogy a részemről ez tényleg fantáziálgatás volt. Wills azonban valóra váltotta mindezt, de még hogy! Őrült jó volt! Főleg miközben a vállamba harapott. Egyszerre fájt és nyújtott élvezetet. Tényleg kicsit önkívületi állapotba kerültem.

35q1kd.jpg

Én azt tartom igazán jó szexnek, ami közben nem tudok gondolkodni. Az egyik barátnőmmel beszélgettük, hogy a nők mennyi mindenen szoktak gondolkodni...bevásárlólista, program, egyéb gondok problémák., stb.... Én sokszor az időn gondolkodok..."Már megint el fogunk késni". De ha igazán jó, észveszejtően, NEM TUDOK ilyeneken gondolkodni, hanem csak élvezek. A mai is ilyen volt. Ilyenkor olyan, mintha ösztönlénnyé válnék. 

Ma délután, mint már sokszor máskor nyitott ablaknál szeretkeztünk. Én nem vagyok az a csendes típus, amit elvileg Wills imád, mert így Ő a "király", én azért néha kellemetlennek tartom...Ma is 3 nap után végre szeretkezünk, erre halljuk 6 hónap után először, hogy egy öreg néni beszólt nekünk, hogy "Ne gusztustalankodjanak, ki kíváncsi erre, csukják be az ablakot". Ez eléggé meglepő volt, mivel eddig tényleg soha senki nem szólt és most a társasházon kívülről szólt be valaki. Wills "megfigyelős néninek" nevezte el, avagy "egy pletykás vén geci". Biztos a drága férje mondhatott valamit neki, mire jött a válasz, persze ez is üvöltve, miszerint "Hogy ez csak két emberre tartozik".  Ez bennünk is különböző érzéseket váltott ki. Először is a szextől elment a kedvünk arra a 10percre. Wills azzal érvelt, hogy mégis miért kell egész nap az ablakban ülni és ezt hallgatni és valójában ő ezt élvezi. Ő inkább a támadni akart. Én azért tényleg kellemetlennek tartom, hogy ezt másnak hallgatnia kell. Mondtam is Willsnek, hogy házba kellene költözni, ott nem lennének ilyen problémák...erre remélem 10 évnél többet nem kell várni. :) Haha

Most csak abban reménykedünk, hogy igaztalan pletykák nem terjednek el rólunk. Az nem lenne szerencsés. Ki tudja hányan látták miközben szeretkeztünk...mert ugye hallani egy dolog.

3pvapq.jpg

Wills épp a farkát mossa meleg vízben és üvölt a fájdalomtól. Ilyenkor a szívem szakad meg érte. Pedig ha tudná, hogy én még egy jó két órán keresztül szeretkeznék vele...Remélem hamar begyógyul!

 

%Egyik szeretkezés után hátulról csináltuk, hogy én a hasamon feküdtem. Éreztem, hogy egyre merevebb bennem Wills farka, hirtelen kivette és csak a meleg spriccelést éreztem a hátamon. Nagyon jó volt!;) ajánlom mindenkinek. Persze ilyenkor finnyáskodik és nem hajlandó belefeküdni a saját gecijébe! :D Így letörli és csak utána folytatja.

Múlt hét szerdán szerintem hajmosás előtt álltam. Wills épp tett-vett valamit a lakásban, miközben én már a kádba ültem. Kibontottam a hajam, elég kócos voltam és eszembe jutott, hogy milyen jó lenne leszopni Őt. Odahívtam. Szerintem nem sejtette miért. Mondtam, hogy jöjjön közelebb. Kicsatoltam az övét, a nadrágját és letoltam a földre. Leszoptam, Ő pedig az arcomra és a hajamra élvezett. Majd mindketten folytattuk a dolgunkat,  ahonnan abbahagytuk. 

Tegnap este még bementünk a városba és mulattunk egy kicsit. Annyira jól érzem magam vele minden szituációban. Előtte, ugye nagyon fájt neki a farka, ezért nem is számítottam hancúrozásra. Fáradt is voltam. Lekapcsoltam a villanyt miközben Ő már a lábam között feküdt. Kinyalt, de még hogy. Ujjazott, szívta a csiklómat és még a mellbimbómat is izgatta...kánaán. Hamar elélveztem. Addigra Ő is annyira megkívánt, hogy  a fájdalom sem érdekelte és megdugott. Milyen jót aludtunk... :) %

 

Mára ennyi, de a jövőhét is sok izgalmas aktust tartogat!

Kellemes és szexben teli vasárnap estét mindenkinek!

Kate

Címkék:szex vágy 300 anál harapás hangos csendben 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr394643203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fahey 2012.07.16. 11:43:08

őőő, sikosítóval még nem próbáltátok?
(csak mert nálunk pl ha túl hamar beerőltettük, nekem is mindig fájt, de mostanában toljuk a sikosítót bármihez:) )

W&K · http://300x.blog.hu 2012.07.16. 20:35:30

@fahey: próbáltuk, de csípte az Asszonyt, amikor bekentem neki, szinte felugrott :D. Az ilyen bizsergető durex, nem ajánlom senkinek. Ízre olyan, mint az erőspistás fogkrém és egy idő után ragad is, szóval egy kalap fos. Tudom, vannak jobbak, de egyelőre a nyál segített megoldani a helyzeteket.

fahey 2012.07.18. 09:24:09

@W&K: aha, mindenhol csak ezeket lehet venni, de nekünk a sima kék pumpástetejű bejött, ami nem ízesített

fahey 2012.08.08. 16:48:59

és új post mikor?
süti beállítások módosítása