Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.07.06. 12:23

A hét végére meglesz a 150!

Sziasztok!

Nagy a lemaradásunk, mert nyaralni voltunk. A múlt hét előtti szombaton volt egy hatalmas kúrásunk. Elmentünk egy buliba és részegen értünk haza. Egyébként sem vagyunk gátlásosak, de most igazán kitettünk magunkért. Hazaértünk, és elkezdtünk megszabadulni a ruhadaraboktól. Kate az ágyon ülve éppen vette le a cipőjét, amikor a farkam megjelent a szája magasságában. Bekapta és elkezdett szopni. Aznap délután is elkefélgettük az időt, csináltunk házi videót, és elöl maradt a kamera, úgyhogy most is elkezdtem forgatni. A legjobban sikerült videó, amit eddig csináltunk, ahogy Kate furulyázik, én pedig fölülről veszem. Nagyon szexin csinálja, látszik, hogy ért hozzá, és gyönyörű a hajkoronája meg minden. Végül kitöröltük, igaz véletlen volt, de én nagyon sajnálom. Aztán misszionáriusban folytattuk, aztán Katie felajánlotta, hogy rakjam be a popsijába. Én persze rögtön kaptam az alkalmon, és próbáltam begyömöszölni Neki a szűkebbik lyukba. A harmadik pózban sikerült berakni. Régen volt, de most is rögtön beugrik az érzés, ahogy először csak a hegye van bent, aztán lassacskán az egész farkamat elnyeli Kate kerek feneke... Föl is állt, ahogy írtam... Mindketten nagyon élveztük, de egyrészt az alkohol, másrészt a délutáni menetek miatt nehezen mentünk el, főleg Kate. Én eldurrantam az ánuszában, de azt akartam, hogy neki is jó legyen. Kimentem a fürdőbe és lemostam a farkam, nehogy valami baci kerüljön a punciba. Sok munkám volt vele, de végülis elélvezett Kate is.

A következő héten nyaralni voltunk a Balcsin. Na, ott aztán minden volt. A vízben kúrástól a csónakban nyalásig, és a leggátlástalanabb módra, közterületen, kicsit óvatosabban a nyaralóban dugtunk, úgy hogy meg ne hallják a szomszédok. A városháza körüli parkos részben a padnak támaszkodva, a térfigyelő kameráktól félve keféltünk enyhén ittas állapotban. Én talán nem is kicsit voltam ittas, már csak ázott kifli módjára állt a farkam, mire megjegyezte Kate, hogy már meg sem bírom dugni, majd otthon folytatjuk. Azért ilyen megjegyzést nem hagyhatok, még hogy nem tudom megdugni...! Leterítettem a fűbe a pólómat és ráfektettem Katet. Így már egyből jobb volt, a farkam is kemény lett, úgyhogy rendesen megdugtam, alig tudta a nyögéseit visszatartani. Sikerült még egy öltözőhöz tartozó zuhanyzóban is kefélni egy gyorsat. Jól telt a hét, kicsit fárasztó volt azért.

Ez egy viszonylag tömör összefoglalója volt az elmúlt időszaknak, a "hétköznapi" meneteket nem részletezem, de volt sok. Annyit sikerült szeretkezni, hogy vége felé már nem is jött belőlem geci. Ha eszembe jut még valami, akkor frissítem a posztot. Az elmúlt héten visszazökkentünk a normális kerékvágásba, úgyhogy majd megosztjuk a hétköznapi szeretkezéseinket. Most nagyjából 145-nél tartunk, úgyhogy a hét végére meglesz a célunk fele. Nem állunk rosszul!

A melegben is adjátok meg egymásnak, ami jár!

Üdv,

W.

Címkék:szex természet nyaralás punci anál közterület csendben quickie Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr214632881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása