Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.06.16. 12:56

Este és reggel...

Az elmúlt időszakban megszokott luxus, miszerint egész nap együtt vagyunk hamarosan megszűnik, mert mindketten elkezdünk, visszamegyünk dolgozni. Én már hetek óta pánikban vagyok, mert elképesztően jól éreztük magunkat az elmúlt pár hónapban és sülve-főve együtt voltunk. Mikor összejöttünk mondtam Wills-nek, hogy ha bevállalja azt, hogy a pasim lesz, akkor lesz egy nagy feladata: Minden este jól meg kell dugnia. Ez mindig megtörtént, amikor együtt aludtunk, de sajnos ezután kizárólag az estékre és a kora reggelekre és persze a hétvégékre korlátozódik majd. Azzal nyugtatgatom magam, hogy alapvetően ez az élet rendje és így is lehet nagyon boldognak lenni. Úgyhogy lehet innentől kicsit lassabb tempóban haladunk a cél felé. Így is 120-nál járunk. Július végére a 150-et is szerintem átlépjük, tehát tartható a terv.

tumblr_ljaoz3lsI61qiawzto1_500_large.jpg

Az elmúlt napokban reggelente mindig szeretkeztünk egy gyorsat, csak, hogy jobban induljon a nap. A körülmények úgy adódtak az elmúlt 3 éjszakában, hogy nem tudok hangosan nyögni, ami számomra elég nagy erőfeszítést igényel...Nagyon élveztem minden este a szeretkezéseket, tiszta lucsok volt minden, de nem tudtam elmenni. Ez nem indított el bennem semmilyen gondolatkört, ám Wills tegnap este már ezen aggódott, hogy nekem "nem volt jó fasszal" az elmúlt 3 napban (persze az, hogy orálisan milyen jó, és mindig elmegyek az ilyenkor nem számít...). Én nyugtatgattam, hogy ez tényleg nem probléma. Ez vajon minden férfinél ilyen probléma. Tudom, hogy mennyire szerencsés vagyok, mert olyan is lehetne a pasim, aki leszarja, hogy nekem egyáltalán jó-e. Wills nagyon odaadó szerető. Tegnap este konkrétan az egyik póznál amikor a karjai között voltam szó szerint remegtem az élvezettől. Volt, hogy az ablaknál csináltuk - a Titanichoz híven én is ott hagytam kéznyomom az ablakom, mint a másik Kate - hátra néztem és annyira vadító volt, ahogyan hátulról állva dugott engem! Minden izom megfeszült a testén és vadító látvány volt. Legújabban a bicepszébe szeretek szex közben bele harapni. Wills iszonyat erős és hatalmasak a bicepszei és imádom őket!! :) Vele a legjobb, ilyen jó még senkivel nem volt a szex. Azt csinálja és úgy, ahogyan én azt a legjobban kívánom és bármit tehet velem, mert tudom, hogy Ő az. Ez nem tudom így mennyire érthető, de a lényege a kölcsönös bizalom.

Pár napja kimentünk a Margit-szigetre egy nagyobb társasággal meccset nézni. Mi tettünk egy sétát kettesben a környéken, de még világos volt. Be mentünk egy borokba és berakta nekem. De csak pár pillanatra, mert észrevettük, hogy néznek. Ti csináltátok már úgy, hogy néznek? 

tumblr_lnn9oeaugR1qb1ji1o1_500_large.jpg

Ez az amit én igazán szeretek! Életérzés vagy, mi... :)

Nem sokára megyünk sátrazni is, bár én nem vagyok az a túra-lány, minden esetre érdekes lesz ott is kipróbálni magunkat. Amúgy továbbra is várjuk az izgalmasabb helyszín javaslatokat! :)

 

Ma megyünk a Múzeumok éjszakájára! Rajtam lila virágos nadrág, Willsen pedig matróz csíkos felső lesz. Figyeljetek, lehet összefuttok velünk! ;)

Xoxo,

Kate

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr914591953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peppone Botazzi 2012.06.16. 17:55:53

Hogy ismerkedtetek meg?
Amúgy szerintem minden pasi így reagálna akinek egy kicsit is számít a másik.
Szerencsések vagytok a 2 hónap miatt :-)

Peppone Botazzi 2012.06.16. 17:56:26

Hogy ismerkedtetek meg?
Amúgy szerintem minden pasi így reagálna akinek egy kicsit is számít a másik.
Szerencsések vagytok a 2 hónap miatt :-)

W&K · http://300x.blog.hu 2012.06.17. 12:30:25

@Peppone Botazzi: Az egyetemen ismerkedtünk meg, az első bejegyzésben írunk róla. :) Már lassan 6 hónapja vagyunk együtt. Nagyon szerencsésnek érzem magam! :) Kate

Peppone Botazzi 2012.06.17. 19:16:23

@W&K: Nagyon rózsaszínnek tűntök. Gratulálok és legyetek boldogok! Idillinek tűntök :D
süti beállítások módosítása