Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.05.24. 22:00

Teli hassal...

Épp túl vagyunk egy elég laktató mexikói vacsin...és Wills még kuglófot is sütött, amit nem volt szerencsém megkóstolni, mert majd kipukkadok. Mondta, hogy vegyem le a bugyimat, úgyhogy lefeküdtem az ágyra, miközben cikkeket olvastam, Ő meg elkezdett nyalni. Mondta, hogy koncentráljak csak az olvasni valóra, de nem igazán tudtam. Szóltam, hogy most már dugjon meg, erre az volt a válasz, hogy inkább csak nyalakodna, mert fél, hogy rám hány... Meggyőztem, hogy ha oldalt fekve csináljuk, akkor nem lesz gond, mert így elég keveset mozgunk.

Így is történt. Én nagyon élveztem. Ő is. Olyannyira, hogy felbátorodott és átváltottunk misszionárius pózba. Nagyon jó volt. Elég hamar hatalmasat élveztem! :) Mondanom se kell, hogy az ablak megint tárva-nyitva...szerintem az egész blokk tudja, hogy mi vagyunk...arra várok, mikor tapsolnak majd meg, amikor végzünk... Wills utánam ment el, még közben váltottunk pár pózt, a hasamra verte. Iszonyat izgató volt! Aztán eldőlt az ágyon. :) Mondjuk egy picit így érezte magam, mint a képen szereplő hölgy.

Annyira friss az élmény, hogy még csorog rajtam a geci.

További szép estét!

Kate

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr614544595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása