Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.05.20. 18:46

A legjobb...

A héten többször egymáséi lettünk. Extra nem történt, nagyon jókat szeretkeztünk, Vele a legjobb! Amúgy a 95. alkalomnál tartunk. 100-nál csinálunk valami nagyon extrát, csak Nektek. Ha van ötletetek, akkor bátran osszátok meg velünk. Elég nyitottak vagyunk ;)

A héten megbeszéltük, hogy a vacsorával egybe kötött ivás mellett a Normafán kiszökünk a susnyásba...de egy üveg gin és pár pohár pezsgő után nem ez volt a központi feladat.

Willshez átérve azonban már kijózanodtunk...mondhatni... én kezdtem vetkőzni, és a fürdőszobába engedtem a vizet, amikor bejött, felkapott és az ágyra dobott...tudtam most mi fog következni. Jól kinyalt, pedig elég lucskos voltam, majd belém rakta jó mélyre. Valamiért amikor belém hatol egyfajta felszabadulást érzek, főleg amikor a vaginám szinte már lüktet Wills szép farka utáni vágytól. Szex közben imádom, ha teljesen meztelenek vagyunk, mert szerintem úgy sokkal intimebb, jobban érezzük egymást. Vadul kezdtünk el szeretkezni, azért a pia még bennünk volt, Wills jól megbaszott engem. Azonban egy idő után valahogy mindketten ösztönösen átváltottunk egy más tempóra, miközben szorosan öleltük és csókolgattuk egymást. Most éreztem igazán először, hogy tényleg szeretkezünk, szerelemből vagyunk együtt. Fantasztikus érzés volt...Az egészet pedig Wills vallomása tette még tökéletesebbé. Miután kiélveztük a pillanatot, folytattuk a már megszokott tempóban...én a szokottabbnál hangosabb voltam, másnap a szomszédok üvöltő, erősített basszussal megspékelt zenéjére keltünk, úgyhogy gondoltuk ez a bosszú. Azon kaptam magam miközben Ő volt felül, hogy előszeretettel csapkodom a fenekét, mivel nem szólt érte, feltételezem, legalábbis remélem, hogy nem zavarta. Wills belém élvezett, én nem mentem el, mert ha sok alkoholt iszom valamiért nem megy.

make-love-thinking-of-you-ecard-someecards_large.jpg

Ma reggel ébredés után szeretkeztünk. Valamiért én dél felé jobban kívánom a szexet. Ez azt jelenti, hogy nekem magamtól reggel ilyen 10-11-12-ig nem nagyon jutna eszembe szeretkezni. Az én drága Willsem, szerencsére (legalábbis szerintem - alapvetően több, mint megelégedett vagyok a testi adottságaival és szervezete működésével) minden reggel merevedéssel ébred. Neki erre van igénye reggel is. Kicsit aggódtam, hogy ez biztos a frigidség jele nálam, hogy magamtól nem kívánom meg a szexet ilyen "korán", de megnyugtatott, hogy ez teljesen természetes, olvasta, hogy a nőknél ez így van. Mondjuk erről pont beszélgettem az egyik barátnőmmel, aki meg kívánja reggel is, úgyhogy eléggé vegyes érzéseim vannak a témával kapcsolatosan.

Úgyhogy szeretkeztünk egyet reggel. Pihegtünk még az ágyban, és én indultam fürödni. Szex után mondta, Wills, hogy eléggé megviselt a farka, mert tegnap éjjel is elég hosszasan szeretkeztünk, és tényleg piros volt. Mondtam neki, hogy most már muszáj lesz elmenni a patikába, mert ez így tarthatatlan. 

Amikor fürdök, szeretem, ha beül mellém beszélgetni. Ez azért van, mert így is együtt vagyunk, amit imádok, és mert egyszerűen szórakoztató. Most is így történt. Szépen levetkőztem és meztelenül elé álltam, mondtam, hogy jöjjön. Kifelé menet már nagyon megkívántuk egymást, de mondtuk, hogy nem lehet, mert akkor már  végképp leamortizáltuk volna ott lent. Úgyhogy befeküdtem a kádba. Masszíroztam a melleimet, mert néha szokott fájni. Ezt ne  úgy képzeljétek el, hogy konstans fáj ilyenkor, hanem amikor hozzáérek, akkor érzem, és ilyenkor nagyon jól esik egy kis cickó masszázs. Wills szerint a nőknek erre lenne igénye, és nyithatnánk egy mellmasszírozó szalont...azonban véleményem szerint, ezért nem sokan fizetnének. Közelebb hajolt megpuszilni, én fogtam a kezét és a melleimre tettem. Mondtam, hogy simogassa. Ő közelebb ült és elkezdte izgatni a mellbimbóimat. Ettől nagyon hamar begerjedek. És hopp a másik keze is bekerült a vízbe a csiklómhoz. Én becsuktam a szemem és átadtam magam az élvezetnek.

fashion-naked-portrait-tub-water-Favim.com-146864.jpg

Alsónadrágban volt, úgyhogy láttam, hogy merev a farka. Mondta, hogy szálljak ki a kádból és menjünk át az ágyba. Én húztam a szám, mert nem akartam, hogy még jobban fájjon neki. De Ő oda hozta a papucsom, a törülközőm és mondta, hogy most már tényleg menjek. Követtem az utasításokat. Lefektetett az ágyra és elkezdett nyalni. Persze szerintem erre nem sok szükség lett volna, mert már így is elég lucskos voltam. Egy idő után szóltam, hogy most már el fogok élvezni, úgyhogy abbahagyta, feltérdeltetett az ágyra és belém nyomta tövig. Így hátulról csináltuk. Alig bírtam magammal...egyre lucskosabb lettem, és csak nyögtem az élvezettől. Kicsit zavarban voltam, mert persze az ablak tárva-nyitva volt...így az egész szomszédság hallhatott mindent. Wills elélvezett elég hamar, de folytattuk tovább.  Csak úgy forgatott az ágyban, ide pakolt, oda pakolt és rendesen megkaptam a magamét. :) Én is hatalmasat élveztem. Nem sokkal utánam újra elment.

Mostanában az a vágyam, hogy rám élvezzen. Illetve az elmúlt pár szeretkezés alkalmából erre vágytam. Nem tudom mi lehet az oka...

Kedd este találkozunk legközelebb, addig kaparom a falat.

Jó huncutkodást mindenkinek!

Kate

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr724527833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása