Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.23. 11:41

A mai napnak már "vége"...

Tegnap este nem szeretkeztünk...túlságosan fáradtak voltunk...engem kicsit nehezen viselt, mert volt egy félreértésünk, egy olyan témával kapcsolatosan, ami nem is aktuális...és az volt bennem, hogy biztos azért nem kíván Wills, mert én egy ilyen szörnyű "hárpia" vagyok...

Tegnap nem került bejegyzésre, de a szombat esti postom után nagyon megkívántuk egymást. Viszont, mert Willsnek annyira fájt, nem lehetett nyilvánvalóan, Ő azonban úgy döntött, hogy kényeztet engem...kinyalt...és akkorát élveztem...huhh...elképesztően jól bánik a nyelvével...

Ma reggel, nekem pontban 9-kor el kellett indulnom Tőle, az ébresztő pedig 7:50-re volt állítva, hogy minden maradjon idő. Már félálomban megkívántuk egymást. Kinyalt...valahogy reggel mindig ki vagyok száradva, de mindenhol...a számban is...és misszinonárius pózban szeretkeztünk. Én reggel nagyon ritkán megyek el,mert engem az idő tényező olyannyira frusztrál, hogy nem tudom elengedni magam. Persze nagyon élvezem, de ilyenkor már minden máson képes vagyok gondolkodni egy idő után, csak, hogy zökkenőmentesen haladjon minden az elindulás pillanatáig. Így javasoltam, hogy ne fogja vissza magát. Tegnap takarítottunk, és a zsebkendős zacsit elég messzire sikerült helyeznem az ágy mellől, így fóka mozdulatokkal szenvedtem el magam a mosdóig, hogy ne legyen megint minden olyan... A küldetés sikeres volt. Az együttlét is megtette jótékony hatását, mert kidugult az orrom (sikerült nagyon megáznom). Ma este otthon alszom, úgyhogy egymás társaságát csak a könyvtárban élvezhetjük.

Remélem másoknak kellemesebb estéjük és napjaik ígérkeznek, a mieink elég elfoglaltnak mutatkoznak.

További szép napot!

Kate

Remélem másnak kellemesebb

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr554468132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása