Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.21. 17:39

Délutáni futás?

Délután 2 körül értem át Willshez. Neki még dolga volt, úgyhogy addig kilakkoztam a körmöm..2x...Majd bebújtunk egymásmellé az ágyba. Eredetileg úgy volt megbeszélve, hogy elmegyünk futni, de reméltem ez már feledésbe merült. Hogy is fogalmazzak...nem vagyok az a nagy sport lady...ez azt jelenti, hogy nehezen veszem rá magam, hogy effektíve sportoljak, de ha ráveszem magam, akkor teljes erőbedobással nyomom és ügyes vagyok. Wills persze emlékezett mit beszéltünk meg, és mondta, hogy öltözzek...erre bebújtam a paplan alá, hogy nem akarok menni...az iPodomra fogtam..mert azt otthon hagytam, és anélkül nem tudok futni...azt mondta ez nem elég jó kifogás és ha nem megyek el futni, akkor nem fekszik le velem EGY HÉTIG. Ezen jót kuncogtam, mert szerintem ezt Ő sem bírná ki. Felajánlotta, ha hazaérünk, akkor jól megcsinál, mire nekem az volt a válaszom, hogy inkább ez legyen most. "Szó sem lehet róla"....erre elkezdett izgatni...a bimbóim nyalogatta, és simogatott ott lent. Mondtam, hogy akkor térjünk a tárgyra, de erre csak az volt a válasz, hogy mennyivel jobb lesz így utána, mert sokkal kiéhezettebb leszek. Ennyi kellett nekem, gondoltam is magamban "Tudod kivel szórakozz kisköcsög :D " és elkezdtem szopni. (Nem szoktunk csúnyán beszélni egymással ezt viccből használom néha) Nehezen indult, mert próbált ellenállni és megvádolt azzal, hogy ez olyan mintha megerőszakolnám... mondjuk én az erőszakot nem hátratett kézzel odatartva képzelem el, de nyilván máshogy definiáljuk a fogalmat. Aztán kiegyeztünk abban, hogy ha most csináljuk, és elmegyünk futni utána, akkor ha hazaértünk még csináljuk kétszer. Úgy gondoltam, hogy ez egy win-win szituáció, belementem.

Elkezdett nyalni...olyan jól csinálja...már nagyon közel voltam a csúcshoz, amikor szóltam, hogy nem így akarok elmenni, hanem inkább tegye be minél előbb...de még húzta egy darabig. Felém feküdt és jól mélyre belém rakta. Annyira ki voltam már rá éhezve, úgy kívántam, olyan jó mélyen dugott, pont úgy ahogy szeretem, miközben a legkevesebb mozgásteret biztosította nekem, hogy szerintem 5 percnél több nem kellett és már a csúcson túl voltam. Aztán ő is elment, neki több idő kellett... Nála van először, hogy miután elmegyek továbbra is élvezem a szexet...másoknál az volt, hogy arra gondoltam, hogy menjenek már el minél hamarabb, mert már unalmas...Willsnél, minden egyes pillanatát imádom és élvezem! Nem vette ki belőlem miután elment, hanem mozgott tovább...éreztem, hogy mennyire kíván és ez még jobban feltüzelt! Ugyanabban pózban folytattuk, csak még vadabbul! Rendesen megbaszott azt kell, hogy "mondjam". Közben csókoltam ahol, értem, bele szagoltam a nyakába, ruhájába. Nekem a szagok a perverzióim...Közben felnyomta a térdem és a fenekem a kezével széttárta, hogy még mélyebbre hatoljon. Mégegyszer elment...A gyönyörtől elaléltan feküdtünk egymás mellett...

Utána képes volt megkérdezni tőlem, hogy én kielégítettnek érzem-e magam...Őszintén nem értettem a kérdést, mert ennyire boldog, kielégített, elégedett az életben nem voltam még...

reversecowgirl_blog.jpg

Happy!

Folytattuk még a beszélgetést és jött a következő kör. Egymással szemben feküdtünk az ágyon és Wills meghúzogatta a farkát a puncimon...én voltam belül, tehát a jobb oldalamon feküdtem, és valamiért úgy vettem eddig észre, hogy ebből a szögből nehezebben megy be, persze azért csak becsusszant. Azonban éreztem, hogy nagyon kell már pisilnem, úgyhogy kikéredzkedtem :) Amikor visszajöttem bele ültem a farkába. Szemből kezdtem lovagolni. Azt vettem észre, hogy szereti nézni ahogy ki-be jár bennem a lomposa, ezért felguggoltam, a teljesebb látványért. Egy darabig még így szeretkeztünk, miközben a melleimet kényeztette, markolászta (amit imádok...komolyan írás közben érzem a nedvességet a lábaim között, annyira felizgat minden együtt töltött aktus). Megkért, hogy forduljak meg. Úgyhogy az ún. reverse cowgirl-t nyomtuk. Volt egy bizonyos szög, amikor igazán mélyen belém hatolt, ezt biztos megérezte, hogy élvezem, mert még intenzíven kúrt közben. Ebben a pózban elég sokat voltunk. Ilyenkor persze gondolataimban becikázik pár félelem, hogy "úristen, most rájön milyen undórítóan nagy a fenekem, vagy hájas...stb", de próbáltam elhesegetni őket, hogy a tiszta élvezetre koncentráljak. Nagyokat csapott a fenekemre, amik nagyon vadítóak voltak. Majd miután mindent kihoztunk ebből a pozícióból, szólt, hogy térdeljek fel az ágyra. Hátulról hatolt belém, de úgy igazán mélyen. Nagyon hangosat nyögtem (ez viszonylag nem nagy szám, mert olyan jól csinálja, hogy általában végig nyögök, amit azért elég cikinek tartok,mert félek, hogy nagyon debilül hangzik kívülről...arról nem beszélve, hogy ma vacsoránál Wills bedobta a témát, hogy amúgy nem csak a szomszédok hallanak, hanem a folyosón járó-kelők ha nyitva marad a hálószoba ajtó...). Ebben a pózban folytattuk még egy darabig, miközben Wills elment. Aztán megint azzal szembesültünk, hogy indulnunk kell és megint "elkúrtuk az időt". Sajnos megint megfájdult neki, a megpróbáltatásoktól...így ma este megegyeztünk, hogy pihentetjük, hogy holnap reggelre regenerálódjon. Ezzel csomószor nyaggatom, hogy menjen el a patikába és kérjen rá valami krémet...de nem hajlandó, mert hogy milyen ciki...Úgyhogy gondolom, előbb vagy utóbb majd én elmegyek és elintézem. Ti tudjátok erre mi jó?

Mindenkinek további kellemes éjszakát kívánok.

Bisous,

Kate

 

Címkék:szex vágy lovaglás punci dugás hangos Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr924465167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása