Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.08. 22:17

A kúrós nap

Még 267 nap és 271 menet a célig

images (6).jpg

Szerda délután:

Hosszú és eseménydús volt a szerdai nap. Hétfőn és kedden is találkoztunk, csupa jó dolgot csináltunk: együtt ebédeltünk, üldögéltünk parkban, fagyiztunk, sétáltunk, beszélgettünk, csak nem szeretkeztünk, ezért mindketten ki voltunk éhezve a másikra. Egyeztettünk, hogy délután találkozunk és elmegyünk moziba. Sokadjára fordul elő velünk, hogy eltervezünk valamit, és végül a vágy miatt, nem lesz belőle semmi, inkább bezárkózunk a hálószoba négy fala közé. Most is így volt. A metrón út közben meg kellett osztanom Kate-tel, hogy merevedésem van, megerősített, hogy Ő is kíván. Nem kellett egymást sokat győzködni, hogy menjünk haza, ültünk is fel az első villamosra, ami hazafelé vitt.

Otthon egészen türelmesen és visszafogottan készültünk az összebújásra, amikor Kate telefonja megszólalt. Egy ismerős lelkét kellett ápolni, szegény teljesen összetört a szívügyei miatt. Álló farokkal nehéz türelmesnek és megértőnek lenni… ha telefonál egyébként is előbújik belőlem a kisördög, és a legalattomosabb módon próbálom felizgatni, amennyire csak tudom, így tesztelem, mi az, amit kibír anélkül, hogy a vonal túlsó végén levő illető észre venné mi folyik ;). Kate miután hosszasan elbeszélgette az időt, közölte velem, hogy 15 percünk van, utána mennie kell. Mondtam, hogy ennyi időre nem éri meg… Nekiálltunk mégis. Lehúzta rólam a nadrágot és ráült a farkamra. Az idő pont elég volt, az utolsó pillanatokban éreztem, hogy Neki közel a csúcs, és el is ment, nem sokkal később pedig én is.

természet.jpg

Elváltak útjaink, de sms-ben tartottuk a kapcsolatot és megbeszéltük, hogy nálam alszik aznap este. Összefutottunk a belvárosban, boroztunk egy kicsit és jó hangulatban mentünk hozzám. Ahogy sétáltunk a virágzó bokrok mellett, megütötte az orrom a „tavasz illata”, ez mindig jó kedvre derít, és adta magát az ötlet, hogy menjünk ki még ma este a szigetre, ott jobban elmélyedhetünk a témában. Kimentünk, vittünk magunkkal egy üveg bort és leültünk egy padra és beszélgettünk, néztük a vizet. Kiveséztük azt a fontos kérdést, hogy a túlpartról látnak-e minket. Meggyőztük egymást - illetve inkább én Katet - hogy ha látnának sem ismernének fel, tehát emiatt nem kell aggódnunk. Még volt egy nagy pohárnyi az üveg alján, azt már siettünk meginni, mindketten éreztük, hogy mással akarjuk tölteni az időt. Letoltuk, de nem esett igazán jól.

Kate szembefordulva ült az ölembe, olvastuk egymás testének jelzéseit, lassan lekerültek a legfontosabb testrészeket takaró ruhák. Volt nyali-fali mindkettőnk részére egy kevés. Öt perccel később már három méterre kúrtunk az előttünk elfutó emberektől, láttuk a lábukat, folyamatosan pisszegtem Kate-nek, hogy "Halkabban… meghallják!". Ő közben mocskos dolgokat mondott nekem, irányított, hogy mit hogyan szeretne, biztatott, hogy basszam meg rendesen. Fogdostam a mellét, húztam a szopós copfba összefogott haját és a hasam a formás popsijának ütődve csattogott. Vajon tényleg nem hallott minket senki, vagy csak nem akartak zavarni? Ilyen úriemberek járnak éjszaka futni? Te megállnál megtréfálni egy a bokorban kúró párt?

Negyed óra után átvonultunk egy közeli rétre, és a fűben lovagolt rajtam az Asszony. Megfordult a fejemben, hogy kullancs mászik belém, de félrészegen, szex közben nem foglalkoztatott sokáig a kérdés. Egészen hosszan voltunk itt, mígnem átvonultunk a bokrok közé és én a ruháimtól teljesen megszabadulva dugtam Katet, állva, hátulról, minden gátlástól megszabadulva. Későre járt már, háromnegyed kettő felé, amikor elindultunk haza. Fáradtan estünk be az ágyba, a másnap reggelt ismét egy kiadós szeretkezéssel indítottuk. Másnap vettem észre, hogy valami hiányzik. A szemüveg, amit magammal vittem, és a réten fekve levettem, nincs meg. Visszamentem a nap folyamán, és persze már nem volt ott. Ha véletlenül esetleg valamelyik olvasó talált volna a napokban egy füstszínű napszemcsit, jelezze valamilyen formában. Nyilván összefogdostam a gecis kezemmel, én ellenkező esetben nem tudnék jó érzéssel egy ilyen szemüveget felvenni. A telefonszámom: +36 20 863 75 **, de preferálnám, ha kommentben jelentkezne a becsületes megtaláló, komoly jutalom vár rá!

Minden szép lány (és azok is, akik az érdekes kategóriába tartoznak) legyen nedves holnap, tegyetek róla! Én is megyek locsolni...

Üdvözlettel,

Wills.

Címkék:szex sziget természet dugás quickie Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr294372144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása