Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.06.12. 16:40

Már megint én írok!

Nyugi, nem történt semmi rossz velünk, csak nem volt időnk írni. Na jó, lehet, hogy ha nagyon akarunk, tudtunk volna rá szakítani egy fél órát, de melyikünk írja meg? Voltak vitáink ezzel kapcsolatban. Miattatok sem vagyunk motiváltak. Mer' nem nézitek elegen, alig van komment. Hogy lehet, hogy kamu, kitalált sztorikkal kikerülnek mások az Index címlapra, nekünk meg semmi?! Ilyen szarok volnánk? A design lehet hogy randa, de vannak képek, meg videók és egyébként is a tartalom lenne a lényeg. Nem elég szaftos? Az kell a népnek, amire lehet recskázni.

Jöjjenek a sztorik: száztizenvalahányat kúrtunk eddig, elfolyt vagy fél liter geci mióta írjuk a blogot. Vagy még több is, nem tudom. Múlt héten volt a legromantikusabb szex, mióta együtt vagyunk. Kate szerint, de én is így  gondolom. Előtte beszélgettünk és volt egy kis nézeteltérésünk. Talán engesztelésképpen nagyon sokat csókolóztunk, fél órának tűnt belülről. Utána misszionáriusban csináltuk. Kate viszonylag hamar nagyot élvezett, még nem számítottam rá. Amikor viszont már tudtam, hogy jó lesz Neki, én sem fogtam magam vissza és nem sokkal később én is elélveztem. Nagyjából egyszerre lett jó, ilyen még nem volt.

Tegnap is jeles alakalom volt. Két nap után voltunk együtt. Mindketten ki voltunk éhezve a másikra. Találkoztunk a városban, és együtt mentünk hozzám. Amikor hazaértünk fáradtam befeküdtünk az ágyba pihizni, de hamar Kate combjai közé dugtam a fejemet. Szeretem az ilyen egy napos puncit. Nedves volt, enyhén savanykás íze, olyan igazán jó punci íz. Ezt a részletességet hiányoljátok, nem? Egy kicsit tiltakozott, hogy ne nyaljam így meg hasonló, de azért élvezte. Én is. Kemény volt a farkam. Néhány perc nyali-fali után javasolta az Asszony, hogy rakjam be Neki, és kúrjam meg rendesen. Levettem a nadrágomat, Ő pedig egyből bekapta a farkam. Nagyon jól szopta, hamar telespricceltem volna a száját, ezért szóltam, hogy most már túl sok lenne a jóból, feküdjön le. Lefeküdt, én pedig végighúztam a farkam a nedves punciján, a csiklótól a lyukig, majd betoltam. Kurva jó volt. Meleg, csúszós és kellően szűk. Fűrészeltünk kitartóan, végül Kate elélvezett. Utána én is, majd mondta Kate, hogy most élvezett a legnagyobbat (elméletileg evör). De nem érdemes ezen morfondírozni, hogy ez tényleg így van-e, minden esetre jó ezt hallani.

Múlt héten még egy emlékezetes kúrás volt. Jó, volt több is. Kutyapózban keféltünk jókat például azon kívül, amit itt meg akarok osztani veletek. Kate alapvetően akkor engedi, hogy ráverjem a hajára a faszomat, ha éppen hajmosás előtt áll. Na, ez volt múlt héten. Először egy misszionárius után másztam feljebb, és a mellei közé és a szájára élveztem. Gyönyörű látvány volt. Hamar elsültem, mert tudtam, mi lesz a végén, és ez nagyon felizgatott. Utána megtörölgettem, hogy lehessen folytatni anélkül, hogy minden csupa gecis lesz. Azt hiszem kis kifli - nagy kifli pozícióban dugtam hátulról Kate kerek seggét, aztán lebirkóztam. Átfordítottam a hasára, miközben a hátára feküdtem, és közben ki sem vettem belőle a szerszámot. Így basztam rendesen, amíg éreztem, hogy megint jó lesz, jön a tűzijáték. Megint feljebb másztam és a szép sötét hajára vertem, aztán jól belemasszíroztam az anyagot. Utána ment fürdeni.

Ezek a múlt hét fontosabb kefélései. Basszatok Ti is, és olvassátok a blogot, meg terjesszétek.

 

W.

Címkék:szex erotikus punci 300 haj kate 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr954583723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peppone Botazzi 2012.06.12. 17:02:50

Szerintem ne változtassatok. Ennél jobb írásotok is volt már. Nem kell szaftosabb és szókimondósabb. A túl sok faszozás meg ilyesmik nem állnak jól nektek.

fahey 2012.06.13. 15:10:34

aha, igaza van az előttem szólónak!
meg szerintem írjatok gyakrabban, az elején jobban csináltátok kicsit (pl, amikor midketten leírtátok egy posztban, hogy mi van)
aztán csak nyugi és hajrá!
süti beállítások módosítása