Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.05.30. 16:12

Átkúrtuk magunkat a 100-as határon!! És még azon is túl...

Pontosan 102-nél állt meg a számláló ma reggel. Voltunk sétálni, meg ittunk is egy kicsit. Emlékezetessé akartuk tenni ezt az alkalmat. Nem lett nagyon különleges, de elég jó volt ahhoz, hogy megőrizzük emlékét.  A 100. véres volt. Az ominózus piros törülköző előkerült tegnap este, ráfeküdtem háton, az Asszony és szétdobta felettem hosszú combjait, hogy jól megadhassam Neki, ami jár. Szóval feküdtem a lábai között, és akadálymentesen vezette be a szerszámot a vértől is nedves puncijába és lovagolni kezdett. Én közben a melleivel szórakoztattam magam, amikor éppen oda tudtam figyelni az élvezettől. Egy idő után én is felültem, tehát egymás ölében ülve, egymást ölelve lovagolt rajtam Kate. Egymás szemébe néztünk, mint egy nyálas-romantikus filmben, de én is élveztem (el is mentem), nem vagyok szívtelen! Ezután átvettem az irányítást, a hátára  fektettem, és úgy gyömöszöltem belé a farkam, végül hangosan jó lett Neki. Utána kidőltem, elfáradtam. Megkérdezte, hogy nem akarom-e, hogy másodjára is jó legyen nekem. Beleegyeztem. Visszaraktam, ahogy előtte voltunk és folytattuk. Éreztem, hogy nem fogok könnyen eldurranni másodjára, ezért változtatni kellett a felálláson. Először az oldalára fordítottam, és kis kifli - nagy kifli módjára csináltuk. Kapaszkodtam a vállába és a hajába. Micsoda látvány volt ez hátulról!! Ő is élvezte a hangok alapján. Végül megkértem, hogy forduljon hasra, és úgy raktam be, hátulról. Viszonylag hamar jó is lett, másodjára is nagyot  élveztem. Jó volt nagyon. 100. Már a cél egyharmadát teljesítettük! Azért ez nem rossz!

 

 

Utána még egyszer csináltuk, meg reggel is.

Ennyi a mai tudósítás!

Üdv,

W.

 

Címkék:szex vér lovaglás punci 300 dugás 100 haj kate hangos Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr694555353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása