Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.05.23. 17:49

Tegnap 3 volt

Két teljes napig nem láttuk egymást. Nem kibírhatatlan, de azért már vágytunk egymásra. Elsősorban egymás társaságára, de testileg is ki voltunk éhezve. Délelőtt találkoztunk, de csak délután mentünk hozzám. Egészen gyorsan az ágyban kötöttünk ki. A farkam kiváló állapotban volt két nap pihenés után, amit Kate minden tehetségét bevetve szopott le. Nagyon érti a dolgát, jól csinálja és elég kitartó is ezek mellett, ami fontos olyan esetben, ha a férfi sokáig bírja, ha szopják. Micsoda furulyaszó volt az...!

Utána én nekiálltam viszonozni, és addig nyaltam és ujjaztam, közben pedig csavargattam a mellbimbóját, amíg hangosan el nem élvezett. 

Ezután egy hagyományos szeretkezés jött, Kate a hátán feküdt én pedig a combjai közé feküdtem, tövig nyomtam benne a farkam és addig dugtam, amíg elmentem.

Megéheztünk, és megbeszéltük, hogy elmegyünk bevásárolni a vacsihoz. Kate cicanadrágba és egy vékony blúzba öltözött, természetesen nem vett alá melltartót. Én is átöltöztem, és amint húztam ki a farmernadrágomból az övet, felcsillant a szeme, és bepucsított. Én odamentem hozzá és finoman megcsapkodtam az övvel fenekét. Határozottan tetszett Neki. Mondtam, hogy a kezeit is össze kötözhetném vele. Összehúztam az nadrágszíjat a  csuklóin, de panaszkodott, hogy nyomja a csat. Felajánlottam, hogy akkor kössük össze a bokáját. Az ágyra löktem, hason feküdt, és összekötöttem az övvel a lábait. Erre gúnyosan megjegyezte, hogy így aztán meg sem tudnám erőszakolni. Erre lerántottam a térdéig a cicanadrágot, a bugyijával együtt, és tehetetlenül feküdt ott. Levettem az imént felvett rövidnadrágot, alsógatyát és közelebb húzódtam. Egy erős mozdulattal széthúztam a kerek seggét, közel hajoltam, és a puncijára köptem, hogy elég nedves legyen a behatoláshoz. Kemény volt a farkam, egy mozdulattal bevágtam a puncijába. Nagyon élvezte, ahogy tövig nyomtam, direkt úgy tartotta, hogy mélyre menjen és azonnal felsóhajtott. Ráfeküdtem és lefogtam a két kezét is. Hangosan nyögött, erre én mondtam Neki, hogy: "Ne sikíts, te ribanc, nem hallja meg senki!". Majd az ágyon lévő használt bugyját tömtem a szájába. Húztam a haját, fogtam a kezeit felváltva és erősen basztam. Nagyon jó volt, mindkettőnket felizgatott a szituáció, és én hatalmasat élveztem belé.

Lefekvés előtt még egyszer szeretkeztünk. Misszionárius pózban. Én ismét elmentem, aztán megkérdeztem, hogy hogyan szeretné. Elmondta, hogy térdeljek fel, Ő az oldalán fekszik magzatpózban, és úgy rakjam be. Így elég mélyre tudom dugni. Egy darabig toltam Neki, Ő pedig hangosan élvezte. Aztán egyre csak éreztem, hogy puhul a szerszám. Mondtam Neki, hogy elromlott, így már nem tudom folytatni. Végül ennyiben maradtunk. Sajnálom, hogy a nők általában nem mennek el annyiszor, mint a férfiak. Jó lenne minden alkalommal eljuttatni Katet a csúcsra. Bár amikor elmegy, akkorákat élvez, hogy szerintem az felér három olyannal, amit én érzek.

 

Ennyi volt tegnap, ezt csináljátok utánunk!

Üdv,

W.

Címkék:játék szex erőszak erotikus szopás vágy punci 300 dugás nyalás 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr594542115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fahey 2012.05.24. 10:32:24

a végső megállapítással nem értek egyet, szerintem nem általánosítható, nálunk pl pont fordítva működik, az Ananász (lány) sokkal többször élvez el, mint én :)

W&K · http://300x.blog.hu 2012.05.24. 11:36:14

@fahey: Akkor nagyon szerencsés. Én úgy gondolom, hogy fizikailag képtelen vagyok egy szeretkezés alatt egynél többször elmenni vagy ha közel vannak egymáshoz az aktusok. De van olyan barátnőm, aki meg egyáltalán nem képes elélvezni. Szerintem ezt nője válogatja. De a női orgazmus állítólag 7x akkora, mint a férfi.
Kate
süti beállítások módosítása