Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.05.15. 16:50

Megint jókat kúrtunk!

Múlt hét csütörtök: este vacsival várt otthon Kate, desszertként pedig dobozos fagyit ettünk. Megbeszéltük, hogy egy üveg borral kiülünk valahová, mert szép idő volt. Mielőtt elindultunk volna, leszögeztem, hogy nem szeretkezhetünk, mielőtt elmegyünk borozni, mert akkor már biztosan nem fogunk elindulni otthonról. Azért bennem volt a kisördög, és egy fél gombóc fagyit elkentem Kate nagy mellein, majd szépen lenyalogattam. Nagyon felizgult, én pedig elkezdtem nyalni a punciját. Amikor már kérte, hogy dugjam meg, közöltem vele, hogy nem lehet, el kell indulni, erre azt felelte, hogy akkor ezt Ő is eljátssza velem. Nem akartam eleinte hagyni, hogy leszopjon, de igaza volt, szemet-szemért! Egyet kikötöttem: mielőtt elmennék, abba kell hagynia. Szóval szopott egy darabig, aztán elindultunk.

A Budai Vár felé vettük az irányt, ahol éppen a Pálinkafesztivál volt, de ez csak akkor derült ki, mikor már odaértünk. A várfal alatt kerestünk egy helyet, ahol le lehet ülni, és szép a panoráma. Kinyitottuk a bort, és elkezdtünk iszogatni. Természetesen felmerült, hogy jó lenne dugni egyet valahol a közelben. Az ivás után előbb-utóbb utoléri az embert a szükség, tehát kerestünk egy helyet, ahol lehet pisilni. Nekem nem okozott gondot, az első sötét helyen könnyítettem magamon, azonban Kate nagyon körültekintően keresgélt, körülbelül húsz perc után sikerült találni egy helyet, amiről meggyőztem, hogy senki nem fogja meglátni. 

Elindultunk dugóhelyet keresni. Felmerültek a Clark Ádám tér körülötti kis utcák, de végül nem találtuk alkalmasnak egyiket sem. A Várkertbazár előtt sétálva már éreztük, hogy jó felé járunk. Végül a Vár és a Bazár közti füves-susnyás terület tűnt a legalkalmasabbnak. Bebújtunk az egyik bokor mögé, és gyorsan szabaddá tettük a szükséges testrészeket. Hátulról, állva dugtam Katet, közben mindketten fürkésztük a környezetet, hogy meglássuk időben, ha jön valaki. Nem járt arra senki, és egy idő után már nem fogtuk vissza magunkat, Kate is egyre hangosabban élvezte az aktust. Azt mondta hangosan: "Ne foglalkozz semmivel, nem jön senki, csak basszál meg rendesen!". Basztam is ahogy kell, nagyon jó volt. Elmentem, érthető okokból Kate viszont nem. Nem volt nálunk papírzsepi, vagy egyéb valami, amivel a gecit le lehet törölni, hogy ne a bugyiba csöpögjön. Végül Kate guggolva megvárta, hogy az anyag nagy része kicsöpögjön, aztán egy-két friss zöld levéllel próbálta letörölni a maradékot. Mindketten felöltöztünk, aztán előmásztunk a bokor mögül. Mindkettőnk nagy meglepetésére két idősebb ember ült egy nagyon közeli padon, kutyát sétáltattak. Villámgyorsan az ellenkező irányba indultunk, majd egy ügyes hadművelettel mögöttük elhaladva indultunk haza. Viccelődtünk, hogy biztosan hallották, ahogy Kate bíztatott, hogy basszam, mert úgyse jön senki.

Péntek: nem dugtunk, külön aludtunk. 

Szombat este találkoztunk, de nem volt szex, mert fáradt volt Kate. Ilyenre még nem hivatkozott, megegyeztünk még régebben abban, hogy egy menethez mindig kell legyen erő.

Vasárnap reggel családi program miatt nem volt arra idő, hogy ébredés után egymásnak essünk. Délután Kate családjánál töltöttük az időt. Megkívántuk egymást, de a szülői házban nem lehet feltűnően hangosan kúrni, úgyhogy nagyon óvatosak voltunk. Engem mindig felvillanyoz egy ilyen nehezebb helyzet, de azt láttam, Kate is jobban élvezi. Basztam rendesen, néha azért kicsúszott egy-egy visszafojtott nyögés. Olyan lucskos volt Kate puncija, mint még soha ezelőtt. Hatalmasat élveztünk mindketten. Idő közben egyedül maradtunk a házban, és hangpróbákat tartottunk, hogy vajon mit hallhattak meg az otthoniak az akcióból, nem nyugtatott meg a tapasztalat. Mielőtt visszatért volna a család többi része, kúrtunk még egy hatalmasat. Hátulról, kutya pózban löktem Katet, olyan mélyre nyomtam neki, ahogy csak tudtam. Kurva jó volt.

Tegnap egy átlagos, jó kúrás volt csak. Ma reggel lucskosan kelt fel az Asszony, ki is használtam, de csak nekem lett jó. 11 felé még egyszer dugtunk, hosszasabban, akkor mindketten nagyot élveztünk.

 

Egyelőre ennyi, megpróbálunk visszatérni ahhoz, hogy egy-két napi rendszerességgel leírjuk a történteket, csak mostanában több az elfoglaltság, mint ezelőtt. Kate is fog írni hamarosan, neki most még több a dolga. Most is szopik, miközben írok. Na jó ez nem igaz, emberek között vagyunk. Egyébként 89-nél jár a számláló. Ha minden jó megy, a jövő hét közepe tájékán elérjük a 100-as lélektani határt. Nem rossz, mi? Irigykedtek? Ti is kúrjatok rendesen, ez jó dolog, vidámabbak lesztek!

 

Jó dugást a szerencsésebbeknek, a többieknek meg jó nyálcsorgatást/tárcsázást!

 

Üdv,

W. 

Címkék:szex természet fagyi punci dugás lebukás hangos borozás csendben 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr834514725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sulcus (törölt) 2012.05.16. 09:43:24

Csak egyet nem értek, a kutyák,hogy nem vették ésre?
Pedig érdekes lett volna,ha besegítenek.

W&K · http://300x.blog.hu 2012.05.17. 09:32:36

Mindenki észrevett minket, csak mi nem vettük észre hányan vannak a közelben.
süti beállítások módosítása