Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.30. 14:54

2 more nights to go...

Elég sok dolgunk volt az elmúlt időben, főleg Willsnek, ezért úgy találtuk a legjobbnak (legalábbis én), ha nem alszunk annyit együtt erre az időre. Így tegnap este volt először két egyedül töltött éjszaka után, hogy együtt aludtunk. Amikor átértünk Willshez, bedőltünk az ágyba...elfáradtunk...nekem a lábam is fájt az új cipőm miatt, de az én drágám volt oly kedves és adott egy lábmasszázst, hogy enyhítse fájdalmaimat. Aztán rám feküdt...már emelte fel a lábam, hogy kinyaljon..én meg szokás szerint vágtam az arcokat...fél napja nem fürödtem, meleg is volt kint, meg is izzadtam és pisilni is kellett már. Kötöttünk egy alkut...kimehetek pisilni, ha nem trükközök... belementem. 

Megint nyalt...valahogy ezt soha sem tudom megunni, olyan jól csinálja...én is szerettem volna leszopni, de mondta, hogy erre igazán nincsen szükség. Mikor felállt az ágyról, konkrétan egy sátor volt a nadrágján. Gyorsan levette és már bennem is volt. Misszionárius pózban csináltuk, közben a lábam a nyakamnál volt, így sokkal mélyebbre hatol. Annyira kívántuk egymást, alig bírtunk betelni a másikkal. Hatalmasat élveztem és Ő is.

 misszió.jpg

Későre járt, elmentem pisilni és utána elkezdtem mosni a fogam, mikor beszól Wills, hogy mi lenne ha fürdés előtt megdughatna még egyszer. Mondtam, hogy semmi akadálya... :) Rögtön megyek vissza az ágyba...de nem vártunk addig. Egy mozdulattal belém dugta merev farkát és hátulról kezdett is dugni. Én neki támaszkodtam a fürdőszoba falnak, miközben áthajoltam a kádon. Az ablak tükröződött és láttam minden férfias mozdulatát. Párszor rávert a fenekemre, meghúzta a hajam, ami csak olaj volt a tűzre. Jól megbaszott.


Egymás karjaiban aludtunk el...

Általában éjszakánként többször egymásra mászunk...ma sem volt másképp...kimentem pisilni, visszafeküdtem, átöleltem a kezem egy határozott mozdulattal rátette a farkára. Elkezdtem simogatni, nem túl durván, tényleg csak finoman...közben elaludt... :D Én is elbóbiskoltam, majd a fal felé fordultam, Ő pedig szorosan hozzám bújt és a farkát egyre közelebb dugta hozzám. Elég hamar megkívántuk egymást, de egy pisi szünet a hosszú éjszaka után mindkettőnknek kellett.

 hátulról.jpg

Mikor vissza jöttem elkezdtem szopni, kis idő múlva szólt Wills hogy most már tegyük be. Először ő volt felül, miközben hasaltam, majd én lovagoltam rajta, aztán a klasszikus misszionárius, majd az olló, majd oldalról, hogy én háttal voltam neki. Reggelekhez képest elég mozgalmas volt. Én magamon azt vettem észre, hogy reggel, bármennyire is élvezem a szexet nehezen megyek el. Vajon ez napszaktól függ ki hogyan élvez?


Két nap múlva, vagy remélem hamarabb folytatás.

Addig is mindenkinek kellemes május 1-ét!

Kate

Címkék:szex pisi vágy punci 300 dugás nyalás 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr24480767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Turhoparaszt 2012.05.01. 11:50:39

Mennyit jársz te hugyozni, vazze? Veseproblémák, cukorbetegség?

W&K · http://300x.blog.hu 2012.05.01. 14:10:07

@Turhoparaszt: Meg kell, hogy védjem az Asszonyt, mert nem pisil többet, mint egy átlag nő. A nők kb. kétszer olyan gyakran járnak WC-re, mint mondjuk én. Az időzítés nem mindig tökéletes, de ez van... Ha nem fogadnám el, hogy kimegy pisilni, abból lenne a pisiszexes poszt.

Wills

W&K · http://300x.blog.hu 2012.05.01. 14:57:36

@Turhoparaszt: Nem tudom, hogy a Te barátnőd mennyit jár "hugyozni" már ha van...de ha nem is kell nagyon pisilni,akkor sem jó úgy szeretkezni, mert nem tudom átadni magam az élvezeteknek...Ezért jobb szeretek könnyíteni magamon előtte, hogy a hosszú, akár több órás szeretkezéseket kibírjam pisilés nélkül...
Kate

fahey 2012.05.09. 14:43:43

na, mi van már? új poszt mikor lesz?
vagy írjam le kommentbe a saját történéseimet?

W&K · http://300x.blog.hu 2012.05.10. 14:01:48

@fahey: Ez egyébként nem rossz ötlet, megírhatod a saját sztorit is. Most van új poszt, lehet csámcsogni! Meg terjeszteni, hogy minél többen olvassák.

W.

Turhoparaszt 2012.05.16. 10:15:36

@W&K: Azért csak vizsgáltasd ki magad cukorbetegségre. Az én barátnőm nem jár ennyit pisikockát dobálni.

W&K · http://300x.blog.hu 2012.05.17. 09:31:30

@Turhoparaszt: Nem olyan vészes a helyzet, mint gondolod. Egy fél üveg bor+ásványvíz kombó után neked is huggyoznod kéne!
süti beállítások módosítása