Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.26. 17:56

Eperszezon

A keddi estéről fogok Nektek írni...vacsorára palacsintát csináltam többek között és mivel Wills vett egy doboz epret, ezért azt megpürésítette és a palacsintába tettük. Finom volt, bár elég folyós...egy jó adag maradt még a tálban, amiből Willsnek azonnal támadt egy ötlete. Nem sok kellett és a hálószoba irányába vettük az utat. Előkerült a hírhedt piros törülköző, amit azokon a bizonyos napokon szoktunk használni, hogy a lepedő ne legyen epres. Lehúzta a leggingsem, a bugyim, feltolta a lábam és elkezdett nyalni.
A takaró pont a hasamon volt, ezért nem láttam mi történik. Nem éreztem magam annyira kellemesen, mert nem voltam frissen borotválva, és igaz miután megérkeztünk megmostam magam ott lent, de nem fürödtem meg, emellett elképesztően világos is volt...én nem szeretem a fényt mert ilyenkor mindig azon gondolkodok, hogy "na most milyen hibát fog találni, észrevenni rajtam". Kicsit olyan volt ez mint egy nőgyógyászati vizsgálat, mondtam is Neki. Persze eljátszotta, hogy akkor Ő a doktor úr. Pár perc nyalás után már éreztem a hideg csöpögést a csiklómon és körülötte.

Az eperpürét az ujjaival kente szét rajtam, majd mindenhonnan alaposan lenyalta. Kellemes érzés volt nagyon! Majd tovább nyalt...elképesztően jól nyal...megint mondtam, hogy most már én jövök és hagyja abba, mert így el fogok élvezni, de hajthatatlan volt és csinálta tovább...majd hirtelen abbahagyta, mert elvileg úgy hallotta, hogy közel értem a csúcshoz. Véégre rajtam volt a sor. A felállás hasonló volt, azzal a különbséggel, hogy én a földön ülve álltam neki a szopásnak, mert így jobban hozzáférek, a takaró az Ő arcát is takarta. Elkezdtem szopni, majd félve, de elővettem az pürét...a tejszínes akciónk nem vált igazán be nála, ezért kicsit mindketten fenntartással kezeltük, de a zacsira most direkt nem került semmi. Gondosan lenyalogattam Róla...annyira, hogy elvileg az egész arcom epres volt...ezt Ő nyalta le rólam. :) majd folytattam a szopást. Nem rég utána olvastam a mélytorok technikának - videót is néztem róla... és próbáltam kísérletezni vele, de azt a konklúziót vontam le, hogy vacsora után nem ajánlom senkinek és ehhez tényleg gyakorlás kell, és lassan kell csinálni. Úgyhogy maradt a hagyományos "kate-féle szopás". Ez semmi extra nehogy azt higgyétek, de én ezt tudom produkálni. Nagyon bele lendültem, engem mérhetetlenül felizgat ha a számban érzem, hogy élvezi. Ilyenkor néha cserélgetem a kezem, illetve az ujjaim - hol teljes tenyérrel fogom, hol pár ujjal, hol pedig csak kettővel. Kiderült, hogy ez a két ujjas variáció, amikoris a hüvelyk és a mutató ujjam összeér és így szopom Willst annyira nem jön be neki, mert fáj...kicsit megijedtem, mert annyira törekszem arra, hogy minél jobb legyen és rossz érzés tudni, ha valamit nem élvez, amit csinálok. Utána ezt figyelembe véve folytattam számmal a kényeztetést, még nem szólt, hogy most már üljek rá. Így is tettem. Egy pillanat alatt került be a szép, kemény farka a vaginámba. Ilyenkor ez mindig elképesztő élvezet, mert már nagyon kívánom. Pár percig lovagoltam rajta, amikor hirtelen megfordított és Ő került felülre. Olyan szenvedélyesen dugott, alig bírtam levegőt venni a nyögések között. Éreztem, hogy Ő a férfi és birtokol és most jól megkapom. Erről írni is nedvessé tesz...Ő élvezett el előbb, de ugyanúgy folytatta és én is elmentem nem sokkal rá, majd Ő újra ugyanabban a misszionárius pózban. Utána pihegtünk egymáson...mámoros érzés volt a karjaiban feküdni és nézni Őt, mintha bort ittam volna előtte. Nem sokkal később a hátamra fordított és hátulról dugott meg. 

Reggel, megint korábbra állítottuk be az ébresztő órát, hogy legyen időnk mindenre. Szóltam, hogy indulás előtt fogok hajat mosni, ezért érvénybe lépett az a szabály, hogy nyugodtan és bármikor ráélvezhet a hajamra. Misszionáriusban kezdtük, majd voltunk kiskifli pózban, majd ollóban, végül újra misszionáriusban. Én végig megint azon kattogtam, hogy mennyire elfogunk késni...nem tudtam igazán elengedni magam annak ellenére, hogy nagyon élveztem. Ezt még gyakorolnom kell, hogy ne legyek ekkora "control freak". Mondtam neki, hogy csak magára figyeljen. Hamarosan el is ment, de ért el a hajamig, ezért a hasamra ment az együttlétünk gyümölcse. Kiment megengedni a vizet a kádba, de rögtön visszajött és elkezdett nyalni. Nem kellett sok és én is elélveztem. Persze megint sikerült elkésni, de legalább nem olyan sokat, mint eddig. 

Ma este megint Nála alszom! Alig várom! :)

Mindenkinek nagyon kellemes estét kívánok és szenvedéllyel teli éjszakát!

Kate


 

Címkék:játék szex szopás lovaglás punci haj eper nyalás kate Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr494475108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása