Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.20. 13:51

Ma éjszaka

Ami még nem volt a blogon: ZENE!

 

 

Tegnap este mindketten a saját baráti társaságunkkal voltunk, és utána találkoztunk a városban. Még korán volt, nem akartunk hazamenni, ezért megittunk egy üveg bort. Az utolsó járatok egyikével mentünk haza. A szomszédban házibuli volt. A szomszédokról már írtunk, hogy kölcsönösen ismerjük a zajokból egymás nemi életét. Mindig vicces szituáció, amikor az ajtó előtt összefutunk. Ilyenkor Kate-tel összenézünk, hogy vajon mit gondolhatnak. Na, mindegy, ez csak egy kis intermezzo, a későbbiekben viszont még fontos lesz tudni ezeket az infókat.

Hosszasan beszélgettünk Kate-tel, és amikor éreztem, hogy kezdek már fáradni, elkezdtem simizni Kate érzékeny pontjait, mert később már túl fáradt lennék a huncutkodáshoz. Kate már rögtön jött azzal, hogy "elmegyek pisilni, meg megmosom magam, aztán gyorsan jövök vissza..." Mondtam Neki, hogy mi lenne, ha ezt most mellőznénk. Sokat kellett győzködni, hogy megengedje, hogy kinyaljam ilyen állapotban, mert szerinte ez undorító, meg mocskos és fújj. Mondtam, hogy nem frissen mosott, virágillatú puncit szeretnék, hanem egy Kate illatú egynapos puncit. Meg is voltam vele elégedve, de Ő nem hitte el, mert szerinte csak udvariaskodok, és nem merném megmondani, ha nem ízlett volna. Pedig de. Egyrészt tudtam, mire vállalkozom, másrészt pedig minek hoztam volna fel, ha nem ezt szeretném? Miután kinyaltam, elment fogat mosni, nekem pedig szintén ezt javasolta, meg hogy alaposan mossam meg a puncis számat. Visszajött a fogkefével a szájában. Nagyon megkívántam, és feltérdeltettem az ágyra. Kutya pózban dugtam. Vadító volt a látvány, nagyon kívánatos segge van! Az külön tetszett, hogy fogkefével a szájában nem tud úgy nyögni, mint máskor, pedig kikívánkozott belőle ez alkalommal is. Amikor rácsapok a fenekére, azt mindig nagyon élvezi, általában felsóhajt. Direkt jó nagyot csaptam a fokhagyma alakú popsijára, erre majdnem kiköpte a fogkrémet a lepedőre ;). Intenzíven toltam Neki, aztán hatalmasat élveztem belé.

Ezután végleg rákészültünk a lefekvésre, de jól sejtitek, ezzel még nincs vége a sztorinak. Amint egymás mellé feküdtünk, ment a bújás. Egészen hamar Kate combjai közé vetettem magam és beraktam óvatosan. A sok dugástól folyamatosan érzékeny a szerszám, körültekintően kell eljárni. Mostanában azt figyeltem meg, hogy a misszionárius pozícióban élvezi leginkább. És ilyenkor elég hangos tud lenni, ami nekem kifejezetten tetszik. Nem akarlak Titeket túl mélyen a biológiai folyamataimba beavatni, de ezt figyeltem meg magamon, ha pisilnem kell, hamarabb elmegyek. Ez mondjuk logikusnak tűnik, hiszen így gyorsan elélvez a férfi, kiveszi a cerkát, aztán megy és könnyít magán. Ha a testnedvek fordított sorrendben és rossz helyre távoznának, az nagyon kellemetlen lenne mindkét fél számára. A lényeg az, hogy nekem kellett, úgyhogy rövid után spricceltem belé. Egy kis pihi után folytattam a munkát, ott ahol abbahagytam, hogy Kate-nek is jó lehessen. Nem kellett nagyon sokat várni, egészen komoly hangerővel ért a csúcsra. És itt kanyarodnék vissza a sztori elején említett házibulihoz. Miután abbahagytuk síri csend volt. Nem telt bele két perc és újra hallottuk a party átszűrődő zaját. Valamiért elcsöndesedtek egy időre. Elképzeltük az a szituációt, amikor szólnak a házigazdák, hogy: "...psszt, csend legyen! Ezt hallgassátok meg, most dugnak a szomszédok." És mindenki csendben végighallgatta, mit művelünk a vékony fal túloldalán, és közben biztosan kommentálták az eseményeket. Erről jut eszembe egy régi klásszikus:

 

 

A reggel sem telhetett el szex nélkül. Egy pihentető ollóval kezdtük a napot. Álmosak, fáradtak voltunk még mindketten, nem igazán cifráztuk. Nekem kétszer jó volt, Kate most nem tudhatta meg hol lakik a Jó Isten, de most csak ennyi telt ki tőlem, fájt a cerka.

Kate is hamarosan jelentkezik néhány szaftosabb beszámolóval. Addig is jó nyálcsorgatást, üdv,

 

W.

 

Címkék:szex vágy punci 300 will kate házibuli Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr84462996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása