Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.11. 15:21

Nedvesség netovábbja...

Szombat óta nem voltunk együtt. Láthattátok eddigi írásainkból, hogy ez bizony hosszú idő számunkra, nagyon ki  voltunk éhezve a másikra. Együtt ebédeltünk tegnap és már előre megbeszéltük, hogy az éjszakát nálam töltjük el. Este 6 felé találkoztunk és az eredeti terv szerint elmentünk volna futni. Amikor hazaértünk, azonnal csókolóztunk, öleltük egymást, Kate erősen a kemény farkamnak nyomta szeméremcsontját. Hasonló jelenet játszódott le délelőtt a könyvtárban egy eldugott zugban. Nagyon értünk hozzá, hogyan izgassuk fel a másik olyankor is, amikor nem adott a lehetőség, hogy egymáséi legyünk. De most nem kellett visszafognunk magunkat. Vagy lehet, hogy mégis. Kate éppen vérzik, de ez engem cseppet sem taszít. Ilyenkor nyilván óvatosabban kell csinálni, néhány dolgot pedig érdemes hanyagolni, viszont végtelen a „nedvesség”, ilyenkor csúszik a legjobban. Gondolom néhányan ezt visszataszítónak vagy perverznek tartják, de szerintem nincs ebben semmi különös, én ilyenkor is nagyon kívánom.

Mondtam, hogy tegye szabaddá magát, addig én leterítem a törölközőt az ágyra. Két perc alatt végzett Kate a fürdőszobában én addigra ott feküdtem bevetésre készen. Fölém mászott és lassan betettük a szerszámot a helyére. A puncija forró volt és nagyon csúszós. Imádtam. Azt hiszem a helyzet szokatlansága ellenére sikerült ellazulnia és élvezte, ahogyan lovagolt rajtam. Ezt a pozíciót azért szeretem többek között, mert én ebből a perspektívából találom a legszexibbnek. A szép nagy kerek mellei, a haja, ahogyan néz le rám… Nem mozogtunk túlságosan dinamikusan, ez nem az a helyzet volt, de mindketten elélveztünk. Most is nagyon vártam, hogy jó legyen Neki, mert ez megerősít, hogy jól csinálom. Utána csak feküdtünk egymáson, benne volt még a farkam, le sem lankadt. Egy tíz perc után lassan megint elkezdtünk mozogni, de bátrabban, hevesebben. Minden egyes mozdulatnál hallatszott, ahogyan a keveredő testnedvek cuppogtak. Magamhoz szorítottam és gyorsan mozgattam a csípőmet. Teljesen kihúztam majd tövig nyomtam Neki, én így szeretem talán a legjobban. Húsz perc alatt még egyszer jó volt nekem.

A fürdés következett, és én utána az eredeti tervnek megfelelően mentem volna futni, amikor közölte velem, hogy már sötét van és hideg, és hogy így már nem jó, de amikor megérkeztünk akkor még lett volna kedve, de már ne menjünk. Kicsit próbáltam győzködni, de végül maradtunk az ágyban. Hosszasan beszélgettünk. Már elmúlt tíz óra, amikor megint megkívántuk egymást. Kate-nek van egy kedvenc pozíciója, amit már egyszer – ha jól emlékszem – leírt. Ez a következőképpen néz ki: Ő a hátán fekszik, én az oldalamon, a lábaink keresztben vannak. Azt hiszem tudományos nevén ez az olló pozíció. A Velveten biztosan bemutatták már, ha valaki nem tudja elképzelni. Azt kell még tudni, hogy Kate-nek nem mindegy, melyik oldalán fekszem, mert ha a bal oldalán jobban élvezi. De most a jobb oldalán voltam, úgy döntöttem, átmászom a másik felére. Mondtam neki, hogy ne hagyjunk foltot, úgy mászom át, hogy nem veszem ki közben. Amikor pont középre (értsd misszionáriushoz hasonló pozícióba) kerültünk a művelet közben, éreztem, hogy ez tetszik Neki. Jobb lába úgy préselődött közénk, mintha törökülésbe tette volna. Talán mindig az tetszik neki, ha érzi, hogy nem mozoghat szabadon. Ebben a pózban maradtunk. Egyre hangosabban élvezte ahogy dugtam, végül nagyon hangos lett. Ez annyira szexi, annyira felizgatott, hogy én elélveztem. Szerintem Ő sem volt ettől nagyon messze. Mondtam is neki, ha csendesebb, lehet, hogy jobb lett volna neki. Ezzel zártuk az estét. Fürdés után egymáshoz bújtunk és elaludtunk. Hármat sikerült összehozni. Egészen jól állunk a tervhez képest.

 

Címkék:szex vér punci dugás Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr524383667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása