Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.03. 14:02

Vasárnapi szex

A hét utolsó napján nálam aludt Kate. Szeles hideg idő volt, sétálni voltunk. Séta után átfagyva értünk haza, vacsi után bújtunk be a meleg takaró alá. Nem sokkal később a hévtől fűtve rúgtuk le magunkról, csak a szerelem tüze melegített :). Kate először szopott, aztán én nyaltam, amíg nem húzott magára, combjait széttárva, hogy könnyen hatolhassak belé. Kétes érzések voltak bennem, mert láttam rajta, hogy élvezi, és nem túl sok választja el az orgazmustól. Váltogattuk a pozíciókat, próbálkoztam lassabban, gyorsabban, de nem ment el és ez kicsit frusztrált, ügyetlennek éreztem magam. Korábban többször is megbeszéltük, hogy Neki nem az a lényeg, hogy minden alkalommal elmenjen, de én mégis csak akkor tudok maradéktalanul elégedett lenni. Ilyenkor az szokott járni a fejemben, hogy önző voltam, mert meg kellett volna várnom, hogy jó legyen Neki, persze legtöbbször már nem tudom tovább húzni, és beleélvezek. Most is hamarabb elmentem, mint szerettem volna (így nagyjából egy óra volt az első menet...), de nem vettem ki belőle és folytattam, de éreztem, hogy a farkam már csak vizes kifli állapotban van, hogy ezt így nem lehet! Kicsit pihegtünk egymáson fekve, majd ismét késznek éreztem magam és kezdődött a második menet. Nem sikerült sokkal jobban, nem értem el a célomat, neki sem és nekem sem jött a gyönyör. Mindkét alkalommal nagyon jó volt persze, csak az elégedettség hiányzott.

Nagyon fáradtak voltunk ezért összebújva készültünk az alvásra. Egy apróság miatt volt nézeteltérésünk. Kate az ágy egyik én pedig a másik oldalára húzódva fejeztük ki megbántottságunkat, de persze ez nem volt igazán komoly. Kate éppen ecsetelte véleményét, amikor a hátához bújtam, kiskifli-nagykifli formában, majd végighúztam a nyelvem a hátán és elakadt a szava. Végül hevesen egymásnak estünk. Ekkor már két óra volt, amikor hangosan elélvezett Kate, nem sokkal utána pedig én is. Amikor ilyen hosszú ideig csináljuk, meg szokott fájdulni a farkam...annyira kidörzsölődik rajta a bőr. Két nap kell, hogy regenerálódjon. Veletek is előfordul ilyen?

 

A hét második felére ígérek újabb leírást, addig is dugjatok sokat, helyettünk is!

W.

Címkék:szex punci dugás 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr64361165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fahey 2012.05.02. 16:52:13

aha, előfordul, de leszarom, ha fáj :)
süti beállítások módosítása