Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.02. 15:02

Péntek este, szombat reggel...

Hol is kezdjem....

Az a legérdekesebb, hogy már másnapra halványul az emléke a szeretkezéseknek, mert általában több van egymás után, és egybemosódik...úgyhogy igyekszem mindent pontosan leírni, de itt-ott lehet nem leszek annyira részletes.

Inspirációnkat a Veszélyes vágy című film adta, ahol Keira Knightley-t egy övvel vernek baszás közben... Nekem erről eszembe jutott, hogy tuti ki szeretném próbálni, mivel alapvetően engem feltüzel ha durva a szex, de kiderült az is, hogy Wills is nyitott lenne egy ilyen kalandra, amikor én "verem meg". Pénteki napon úgy döntöttünk, hogy szex bolt túrát tartunk...ami végül a legkisebb, leggyérebb választékú, ugyanakkor legdrágább boltra redukálódott le..."büntető szettet" kerestünk, amiben mondjuk van valami használható bilincs...ilyet nem feltétlenül találtunk, ami egyhangúan elnyerte volna tetszésünket...de a projekt még nincs lezárva..

Este már alig bírtam türtőztetni magam, úgy kívántam...húztam le róla minden ruháját, hogy végre ráülhessek keményen álló gyönyörű farkára! Először én voltam felül, majd mondta, hogy térdeljek az ágy szélére, hogy hátulról csináljuk...tövig nyomta bennem a farkát, a hajam is húzta közben...maga volt a gyönyör...majd oldalunkra feküdtünk és ekkor volt először, hogy a közelben lévő övemet megfogtam és a fenekére vertem vele...csak nevetett közben...nem tudtam mire véljem, mert a nevetés sehogy sem tartozik az általam megélt reakciók között szex közben....misszionárius pózban folytattuk, és még keményebb ütöttem az övvel, és egyre csak nevetett, amiből az jött ki, hogy ezt élvezi és én nem büntetem eléggé, azért nevet... a nyaka köré csatoltam az övet, és mondtam, hogy koncentráljon arra, hogy elélvezzen. Közben is próbáltam húzni, de nagyon nem mertem...először csináltam ilyet, és nagyon féltem, hogy valami rosszul is elsülhet....amikor a csúcshoz ért, jobban meghúztam az övet... utólag kiderült, hogy nem volt elég szoros,úgyhogy ezzel még próbálkozunk... ez az egész aktus azzal, hogy tabuk nélkül, pusztán egymás vágyaira figyeltünk szerintem csak közelebb hozott minket egymáshoz..

A következő menet már segédeszközök nélkül zajlott...most is emlékszem mekkorát élveztem, csináltuk oldalról, hátulról, úgy is, hogy ő térdelt miközben az én lábam körülölelte testét...és állatiasan, pont ahogy szeretem! A harmadik menet, amit nem számolunk annak, mert egyikünk sem ment el, inkább egy levezetés volt, általában ilyenkor a szemünk kívánja leginkább....

Szombat reggel szerencsére volt időnk egymásra...mi ne lenne egy jobb kezdése bármelyik napnak, mint egy reggeli kiadós kúrás. Szinte minden elképzelhető pózban sikerült csinálni és hatalmasat  élveztünk mindketten, csak úgy folyt a geci mindenhonnan. Később, mielőtt még elváltak volna útjaink, mondtam, hogy holnap már frissen, illatosan, tiszta hajjal fog látni...mire jött rögtön a felháborodás, hogy én ezt miért nem mondtam hamarabb, mert ha ezt tudta volna, a hajamra ment volna el...úgyhogy következő alkalommal amikor át megyek hozzá viszek sampont ÉS hajszárítót (mivel az nincs!!) és így bármikor, bárhova nyugodtan elélvezhet.

A tegnap esti folytatást, pedig Wills osztja meg veletek!

 

Bisous,

 

Kate

Címkék:szex erotikus punci 300 will dugás kate Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr514356180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása