Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.04.01. 23:54

Múlt heti adósság

Az elmúlt héten adósotok maradtunk néhány sztorival. Szerdán este vacsorázni voltunk, majd ettünk egy sütit, végül az egyik népszerű belvárosi borbárban ittunk még egy keveset, mielőtt otthon egymásnak estünk volna. Kate harisnyáján már a készülődés közben felfutott egy szál. Én gerjedek az ilyen rosszlányos megjelenésre... Miután hazaértünk, a könnyed és gyors hozzáférés érdekében a megfelelő helyen kiszakítottam a kurvás ruhadarabot, és bugyit félrehúzva biztosítottam a szabad ki-bejárást a farkam részére. Hason fekve dugtam meg vadul, félrészegen, állatiasan. Nem volt pardon, nem cifráztuk más pozitúrákkal, erre volt igény... hatalmasat élveztem belé.

A csütörtök és a péntek délelőtt az orális kényeztetés fényében telt, ezt tették lehetővé a körülmények. Mindketten többször is elmentünk, ezeket most mégsem számoljuk bele a 300-ba. A péntek esti és hétvégi termést az Asszony fogja felétek interpretálni, valószínűleg holnap délelőtt! Izgalmasnak ígérkeznek... most is éppen furulyázik, egy ujjal gépelek... nehéz koncentrálni, el is búcsúzom.

Sok élvezetet Nektek,

 

Wills

Címkék:szex erotikus punci 300 will dugás kate Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr294355113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása