Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.03.26. 14:47

Ünnepi vidámságok

A tegnap egy jeles alkalom fényében telt. Kate-tel megbeszéltük - ahogy korábban is írtuk, hogy vasárnap délután találkozunk. Mindketten izgatottan vártuk a találkozást, este hétkor ugrott a nyakamba. Apró meglepetésekkel készültem, hogy jó hangulatban teljen az éjszaka. Korán volt még, ezért elindultunk a Belváros felé, hogy beüljünk valahová. Nagyon jól éreztük magunkat, alattomos módon próbáltam nyilvános helyen, de diszkréten felizgatni. Szeretem nézni, ahogy a tekintete az egyik pillanatról a másikra teljesen megváltozik, átszellemül, mintha megszűnt volna a külvilág, majd hirtelen visszazökken. A kíváncsi pincérnők titkon lestek minket, de nem azért, mert ízléstelenek lettünk volna, vagy túl feltűnőek, csak egyszerűen sugárzott rólunk, hogy nagyon jól érezzük magunkat egymás társaságában.


Gyalog indultunk el a Duna mentén a másik oldalra, hazafelé, a Lánchídon keresztül. Út közben és miután hazaértünk, hosszan beszélgettünk. Fél tizenkettő felé már mindketten izgatottak voltunk. Én már nem voltam friss, mondtam, hogy megfürdök, és utána szeretném, ha az enyém lenne. Ragaszkodott hozzá, hogy Ő is illatosan akar mellém feküdni, de én türelmetlen voltam, és közöltem Vele, hogy engem nem zavar, ne tűnjön most el ezért egy negyed órára. Nem olyan vagyok, mint a "Nefürgyé lë" Gyuri, de szeretem, ha a tusfürdőn túl a "nőből" is érzek valamit. Nedves volt, én pedig nagy odaadással elkezdtem nyalni. A csiklóját is, és a forró lyukba is bedugtam a nyelvem. Érzékien, zihálva nyögött, ahogyan csináltam, és néhány perc után közölte velem, hogy nem így akar elmenni. Ekkor a formás lábait a nyakamba véve nyomtam Neki tövig a farkam. Misszionárius pózban öntötte el a boldogság. Még pont tíz perc volt éjfélig. Akkor akartam az első meglepit átadni neki. Hevesen, keményen kezdtem dugni, minden egyes lökésre, egyre inkább csúszott az ágy széle felé, láttam rajta, hogy nagyon élvezi. Amikor már a csodálatos, hosszú, barna haja a levegőben lógott, nehogy leessen, visszamásztunk középre és folytattuk. Éjfél előtt két perccel rántottam ki belőle a farkam, majd beterítettem a hasát, a mellét, átlőttem a feje felett, és még a hajára is ment. Azt mondta, csak akkor verhetem a hajára, ha nincs frissen mosva. Nem mondtam meg Neki, Ő pedig nem látta. Ebből a posztból fogja megtudni, már látom maga előtt a huncut mosolyt az arcán. Átadtam Neki a kedvenc édességét, amivel meg akartam lepni. Megkóstoltuk a sütit, aztán fél óráig csak simogattuk, öleltük egymást.


Kicsi a fürdőszobám, egy ülő fürdőkád van benne. Én egyedül is nehezen férek bele - nem vagyok egy apró ember - de Kate nagyon szerette volna, ha együtt fürdünk. Kivételesen beleegyeztem, nem volt egyszerű mutatvány... Egy gyertya fénye mellett egy üveg pezsgővel szorongtunk, de háromnegyed órát is eltöltöttünk ott. Visszamentünk a hálószobába.


Ahogy feküdtünk egymás mellett, egymásba gabalyodva, valahogy törvényszerű volt, hogy egymásnak nyomjuk az ágyékunkat, ez pedig egyenes út volt a következő körre. Benyúltam a bugyijába, és éreztem, hogy csöpög a lucsok, de ez nem az előző kör végterméke volt, hiszen nem benne mentem el. Fölém kerekedett és jól meglovagolt. A többire nem emlékszünk, összefolynak az események, de jó volt és utána elaludtunk.


Ez az óraátállítás szörnyű egy dolog, ma is hulla fáradtak vagyunk, reggel kilenckor kellett elindulnunk otthonról. Megmagyarázhatatlan, de sokadjára fordult elő, hogy hajnalban anélkül, hogy ébresztgettük volna egymást, egyszerre pattant ki a szemünk, és megöleltük egymást. Hajnalban mindig merevedésem van, most sem volt máshogy. Félálomban levettük a bugyit, alsónadrágot, és oldalt fekve hátulról kezdtünk szeretkezni. Utálhatnak minket a szomszédok, hogy a leghülyébb időpontokban kezdünk el hangoskodni, bár igazság szerint mi is halljuk őket. (Egy unalmasabb napon szentelünk majd nekik egy posztot.) Óvatosan megpróbáltam átrakni a popsijába a szerszámot, végül egy kis síkosító segítségével sikerült.


 

 

 

Nagyot élveztem belé ismét. Utána, hogy Ő is mosolyogva menjen a dolgára, addig nyaltam, amíg elment. A körülbelül fél órás menet negyed nyolckor ért véget, az ébresztőóra fél nyolcra volt állítva. Végül negyed kilencig aludtunk, nagyon rövid volt az éjszaka.

3 menet volt, így 286-ot kell még teljesíteni, 279 nap alatt.

Wills

Címkék:szex erotikus vágy punci 300 will dugás kate Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr314341264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása