Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.03.22. 11:03

Szerda este, ma reggel

Még 284 nap van hátra és 290 menet.

Tegnap, ahogy Kate posztolta, amikor az utolsó bekezdéseket írta, már nehezen fogtam vissza magam, erősen ostromoltam. Délután vettem egy doboz epret és volt egy adag tejszínhab is felverve a hűtőben. Magunkkal vittük a hálószobába. Összekentük egymást a habbal, abba mártogattuk az epret. Kate jobban élvezte, mint én. Valahogy nem tudtam komolyan venni ezt a helyzetet, amikor folyt le a zacsimon a tejszín... Ez kicsit rosszul esett Kate-nek, úgyhogy letöröltük, majd újból teljesen belefeledkeztünk egymás társaságába. Több pózban is csináltuk, mire jó lett. Azt szereti, ha kifejezetten erőteljesen kúrom, ezt meg is kapta. A végén kimerülten, egymásnak oldalt fekve, lihegve mozogtunk levezetésképpen. Utána elmentünk zuhanyozni, lemostuk magunkról a ragacsot.

Ma reggel ismét korán kellett kelni, ezért csak egy "gyors" menet fért bele. Jár neki az idézőjel, mert valamivel több, mint fél órásra  sikeredett. Csak nekem volt nagyon jó a vége, sajnáltam, hogy Kate-nek ez nem volt elég. A könyvtárban ülünk, Kate-ből csorog ki az anyag.

Címkék:szex erotikus punci 300 dugás Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr24332609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása