Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

W&K 2012.03.21. 22:57

Le début...

Péntek este utaztam a vonaton, közben Kate-tel beszéltünk telefonon. Szóba jöttek szexről készült statisztikák, Ő ilyeneket olvas... A magyar párok átlagosan évente kevesebb, mint 140 alkalommal szeretkeznek.

Friss még a kapcsolatunk, dúl a szerelem. Egyikünk sem veti meg a testi örömöket. Kifejezetten nagy étvággyal rendelkezünk mindketten.

Elhatároztuk, hogy az év hátralevő felében legalább 300-szor fogunk még kúrni. 288 nap alatt 300-szor. Ez nem tűnik soknak így első ránézésre. Napi egy alkalom? Az semmi! Ez igaz, de nem élünk együtt, amikor lehet, találkozunk. Szerintem hamarabb teljesítjük majd a tervet, de nem akartunk teljesíthetetlen célt kitűzni.

Most is lucskos ujjakkal nyomkodom a billentyűket, most vettem ki a kezemet Kate forró, nedves... bugyijából.

Rólunk röviden: Kate egy nimfomániás vadmacska. Olyan mint, Monica Bellucci hamvasan, a húszas éveiben. Kate szerint átlagos a farkam, de nagyon szép. Kicsit már ráncos és kopott szerintem, de Ő szereti szopni. Én meg imádok furulyaszóra kelni. A fővárosban élünk. A felsőoktatásból ismerjük egymást. Annyira nem vagyunk prolik, mint ahogyan az egyes bejegyzésekből majd tűnik, de a nyelvezettel ebben a témában nem kellene finomkodni.

Minden együtt töltött alkalomról be fogunk számolni, ha nem is azonnal, de mindegyikről tudni fogtok.

Üdv,

Wills 

 

Most pedig átvéve az írást... az elmúlt évek tapasztalatai alapján, most érzem először úgy, hogy emberemre leltem. Ennyit ilyen rövid idő alatt, ilyen minőségben és mennyiségben még nem szeretkeztem, pedig elhihetitek, hogy én IGAZÁN akartam! 

(Elég nehéz koncentrálni két újjal a csiklómnál és mellbimbóimnál...)  Tehát, az elmúlt idő elég aktívan telt Wills-el minden szempontból, de az ihlet tegnap este jött, mint az elmúlt együtt töltött 3 nap gyümölcse... Hogy értsétek mire gondolok, 3 nap alatt, egész napos házon kívül töltött program mellett, illetve egyéb elfoglaltságainkkal megspékelve 7x szeretkeztünk a ma reggeli quickie-t nem számolva, ami miatt természetesen MEGINT sikerült elkésni. Én ugyan nem bánom...

Az élményt és az átélt tapasztalatot szeretnénk megosztani Veletek, hátha más is kedvet kap minden mocskos dologhoz, ami a mi fejünkből kipattan...

Amusez-vous!

Bisous,

Kate

 

 

 

Az élmények részben elhalványultak, kevésbé lesznek részletesek a következő leírások.

Március 18., vasárnap. Ebéd után néztem a Forma 1-et, ilyenkor szoktam a legjobbat aludni. Kate tanult, és 8 kör volt még hátra a futamból. Felébredtem és végül egymásnak estünk az ágyban. Gyönyörű idő volt, sütött be az ablakon a nap, folyt az izzadság, meg minden más is.

Este filmnézés közben leszopott Kate. Utána fürdés, és egymás karjaiban elaludtunk. 

Hétfőn egész nap dolgunk volt. Kate hajnalban kiment mosdóba, visszajött és visszafeküdt. Nekem állt a farkam, de nem akartam leteperni, mert hosszú nap állt előttünk. Este a nappaliban a kanapén fekve kezdtük az akciót. Hogy ne kelljen fáradtan átvonulni a hálószobába, ezért felajzva mentünk Kate szobájába. Megkért, hogy tegyem fel az íróasztalra. Csattogott a kerek feneke, miközben dugtam. Azóta is fáj szegénynek a medence csontja, túl kemény volt az asztal. Átmentünk a kanapéra, az ölemben ült, és fél óra után jött a tűzijáték. Utána Kate meginvitált a 2-es vágányra, ha értitek, hogy mondom :) Elsőre egy ügyetlen mozdulattal, "ajtóstul rontottam a házba", fájdalmat okoztam Neki. Oldalra fekve megfontoltan hatoltam belé. Az első néhány perc után a hasára fordítottam és úgy csináltuk. Ő is nagyon élvezte, első alkalommal tapasztaltam ilyet. Húsz perc telt el, mire elmentem. Emlékezetes alkalom marad.

W.

 

Tegnap reggel a Vasárnapi szopás viszonzásáért addig nyalt engem W. amíg elélveztem, ami azért jelentett nekem különösen sokat, mert ehhez, ilyen formában még nem volt szerencsém...már a gondolota is felizgat...utána szeretkeztünk, ami az átlagosnál rövidebb volt, de a napszakhoz és pillanathoz képest pont ideális. Majd a zuhany alatt még megpróbálkoztunk volna egy 2. menettel, de túl macerásnak tűnt így elsőre, meg ahhoz túl kielégültek voltunk, hogy ezzel fáradjunk...

Tegnap este, a napközben talált szexuális ismeretterjesztő könyvek tanulmányozása után - amit édesanyám hozott át hozzám - úgy döntöttünk, hogy kipróbálunk pár praktikát, pózt. A női nemiszerv megismerésével kezdődött és annak felizgatásával, majd a szopás 7 pontját sajátítottam el, utána pedig a 69-es póz már felfedezett gyönyöreit élhettük át újra. A pózok közül - a nagyjából 30 közül 4 volt amit nem próbáltunk - az egyik legbizarabbnak tűnőt szerettük volna elsajátítani, amiről kiderült, hogy csak körív farkúaknak és balerináknak ajánlott...tehát NEM ment... majd, mivel székben még nem csináltuk (ami jobban átgondolva megdöbbentő) először W-nek hátat fordítva ültem a nyeregbe, de mivel minden mozdulatnál hátrafelé csúszott a szék, ezért megfordultam. Elölről, ami sokkal élvezetesebb, és intimebb, negyed óra alatt mindketten eljutottunk a csúcsra. NAGYON élvezetes volt, és mindenkinek csak ajánlani tudom. Egymáson pihegve azonban csöpögött ki belőlem a nedü, amiről elfeledkeztünk és amikor W. visszaült, hogy a mérőszalagot vissza tekerje, a vége enyhén belelógott...

Ezután nem sokkal ágyon fekve, közösen, olvasva és beszélgetve Wills nagyon megkívánt, elvileg a hajam illatától - vagy szagától? - és vadul egymásnak estünk, vagy inkább ő  nekem. De nagyon felizgatott az egész aktus. Imádom, amikor jól megadja nekem és istenesen megbasz...

Ma reggel, idő hiányában...mondtam, hogy gyorsan zavarjuk le, hogy azért mégis jobban induljon a nap...ez rekord 5 perc alatt sikerült...

Most pedig búcsúzok, mert már több, mint 16 órája nem csináltuk és az ölemben érzett nedvesség, a fenekemnél érzett kemény domborulat illetve a nyakamat izgató csókok indokoltnak adják.

K.

Címkék:szex erotikus vágy punci 300 will dugás anál kate monica bellucci 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://300x.blog.hu/api/trackback/id/tr114331855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szomjas77 2012.03.22. 05:10:58

Egy szeretkezésnél mind a kettőtöknek fel kell jutni a csúcsra vagy elég,ha az egyikőtöknek sikerül?

W&K · http://300x.blog.hu 2012.03.22. 09:07:23

@Szomjas77: Elég, ha az egyikünk eljut a csúcsra, de mindig arra törekszünk, hogy mindkettőnknek jó legyen. Sokszor az idő szab korlátokat, ilyenkor nehéz ezt megoldani...

W.
süti beállítások módosítása